Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 21 to 30 of 69

Thread: Celebrity World ...... فنکاروں کی دنیا

  1. #21
    aftabmehmood is offline Premium Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    19
    Thanks
    38
    Thanked 10 Times in 5 Posts
    Time Online
    2 Days 2 Hours 8 Minutes 5 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 17 Seconds
    Rep Power
    11

    Default

    Quote Originally Posted by Story-Maker View Post
    سر جی
    یہ شاندار کہانی ہارڈ ٹارگٹ بھائی کی ہے۔
    آپ شروع کرنا چاہتے ہیں تو یہ بہت اچھی بات ہے
    ہم تو یہی چاہتے ہیں کہ کوئی آئے اور نامکمل کہانیوں کو مکمل کرے
    میں آپ کے ساتھ ہوں بھائی


    Mai Story Maker Bhai sy Matafiq Hoon Forum py kuch stories incomplete hain agr un mai sy kuch stories koi mukamal krna chahta ha to ye bohat achi baat ha aor forum py b mazeed RONAQAIN Lagain gi
    So Bhai jitni jaldi ho sky kahani ko agy shuru kr dain
    WAITING for next new part UpDate

  2. The Following 4 Users Say Thank You to aftabmehmood For This Useful Post:

    abkhan_70 (07-05-2018), prince77 (07-05-2018), Story-Maker (07-05-2018), suhail502 (07-05-2018)

  3. #22
    pinkbaby's Avatar
    pinkbaby is offline Premium Member
    Join Date
    Feb 2014
    Age
    42
    Posts
    240
    Thanks
    0
    Thanked 711 Times in 185 Posts
    Time Online
    1 Day 7 Hours 51 Minutes 23 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 13 Seconds
    Rep Power
    496

    Default

    aaj shaam msin update kr don ga.

    Plz wait
    دیکھو دیکھو کون آیا۔۔۔۔۔۔۔۔ پنک بے بی آیا پنک بے بی آیا

  4. The Following 3 Users Say Thank You to pinkbaby For This Useful Post:

    abkhan_70 (07-05-2018), mm.khan (07-05-2018), suhail502 (07-05-2018)

  5. #23
    pinkbaby's Avatar
    pinkbaby is offline Premium Member
    Join Date
    Feb 2014
    Age
    42
    Posts
    240
    Thanks
    0
    Thanked 711 Times in 185 Posts
    Time Online
    1 Day 7 Hours 51 Minutes 23 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 13 Seconds
    Rep Power
    496

    Default

    .









    thanks buddy










    .
    دیکھو دیکھو کون آیا۔۔۔۔۔۔۔۔ پنک بے بی آیا پنک بے بی آیا

  6. The Following 2 Users Say Thank You to pinkbaby For This Useful Post:

    abkhan_70 (07-05-2018), suhail502 (08-05-2018)

  7. #24
    pinkbaby's Avatar
    pinkbaby is offline Premium Member
    Join Date
    Feb 2014
    Age
    42
    Posts
    240
    Thanks
    0
    Thanked 711 Times in 185 Posts
    Time Online
    1 Day 7 Hours 51 Minutes 23 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 13 Seconds
    Rep Power
    496

    Default

    ندا یاسر اپنے بیڈروم میں گئی اور جلدی سے ایک تولیہ نکال کر اپنے ننگے جسم پر لپیٹا اور پھر ۔۔۔ ایک نیا تولیہ لے کر باہر آگئی ۔۔۔ ابھی بھی ندا یاسر نیم برہنہ حالت میں ہی تھی ۔۔ تولیہ اسکے بوبس کو آدھا ڈھانپتا ہوا نیچے کو جا رہا تھا ۔۔ اسکی آدھی رانوں کو چھپاتا ہوا ۔۔ آدھی رانوں سے نیچے ۔۔ اور اسکے مموں کے اوپر سے اسکا جسم بلکل ننگا ہی تھا ۔۔ ۔ ندا یاسرنے جا کر ارشد خان کے باتھ روم کا دروازہ ناک کیا ۔۔۔ تو ارشد خان نے دروازہ کھول دیا۔۔ وہ اندر ننگا کھڑا ہوا تھا ۔۔ دروازہ کھلتے ہی ندا یاسر کی نظر سیدھی ارشد خان کے لوڑے پر پڑی ۔۔ جو کہ ایک بار پھر سے سر اُٹھا رہا تھا ۔۔ ندا یاسریاسر کو اپنے لوڑے کی طرف دیکھتا ہوا دیکھ کر ارشد خان مسکرانے لگا۔۔۔ ندا یاسریاسر چونک پڑی ۔۔ اور تھوڑا شرما کر تولیہ اسکی طرف بڑھاتی ہوئی بولی ۔۔۔

    Celebrity World ...... فنکاروں کی دنیا-chai-wala-nida-yasir-show.jpg

    ندا یاسر۔۔ یہ تولیہ نہا کر جلدی سے باہر نکلو ۔۔ اور جلدی سے کپڑے پہن کر بیٹھ جاؤ۔۔ وہ تمھاری جیا آتی ہی ہو گی ۔۔ تم کو لینے کے لیے ۔۔۔
    ارشد خان بولا۔۔۔ لیکن مجھے تو ابھی آپکی ہی لینی ہے میڈم جی ۔۔۔
    ندا یاسراسکی بات سن کر شرما گئی ۔۔ ارشد خان نے اپنا ہاتھ تولیہ پکڑنے کے لیے بڑھایا۔۔ اور ندا یاسرکا ہاتھ پکڑ کر ایک جھٹکے سے اپنی طرف کھینچ لیا۔۔۔ ندا یاسرکا جسم سیدھا ارشد کے ننگے جسم سے ٹکرایا۔۔ اور اس نوجوان پٹھان نے ندا یاسرکے جسم کو ایک بار پھر سے اپنی بانہوں میں سمیٹ لیا۔۔ ندا یاسر اسکی بانہوں میں کسمسائی ۔۔۔ خود کو اس سے چھڑوانے کی کوشش کی ۔۔۔ مگر ارشد خان بھی تو آخر ایک پٹھان تھا بھلا وہ کیسے اس حسین پری کو اپنی گرفت میں سے نکلنے دیتا ۔۔۔ اور حسین پری بھی وہ ندا یاسر جسکی چوت اور گانڈ دونوں کو وہ چکھ چکا تھا ۔۔ زندگی میں پہلی بار تو اسے ایک لڑکی کے جسم کا مزہ ملا تھا ۔۔ اسکی چوت کا بھی اور گانڈ مارنے کگا بھی ۔۔ ورنہ آج تک تو ہمیشہ وہ اپنی ہی گانڈ دوسروں سے مرواتا آیا تھا ۔۔ یا پھر کسی اپنے جیسے لڑکے کی گانڈ کا ہی مزہ لیا تھا ۔مگر آج ۔۔ ندا یاسر جیسی مشہور لڑکی اسکی بانہوں میں تھی۔۔ ارشد خان نے اپنے بازوؤں کو ندا یاسر کی کمر پر کستے ہوئے اپنے ہونٹ اسکو ہونٹوں پر جما دیئے ۔۔ اور اسکے ہونٹوں کو چوسنے لگا۔۔۔

    ندا یاسر کے ہونٹوں کو چوستے ہوئے ارشد خان نے اپنے دونوں ہاتھ ندا یاسر کی کمر پر پھیرنے شروع کر دیئے ۔۔۔ ارشد خان کا لوڑا نیچے سے ایک بار پھر ندا یاسر کی ننگی رانوں سے ٹکرانے لگا تھا ۔۔۔ ندا یاسر کی کمر پر ہاتھ پھیرتے ہوئے ارشد خان نے اسکا تولیہ کھول دیا ۔۔ جو کہ ندا یاسر کے چکنے جسم سے پھسل کر نیچے گر گیا۔۔۔ اور ندا یاسر ایک بار پھر سے اس نوجوان پٹھان چائے والے کی بانہوں میں بلکل ننگی ہوگئی ۔۔۔ ارشد خان کے ہاتھ پھیرنے سے ندا یاسر کا جسم ایک بار پھر سے گرم ہونے لگا۔۔۔ دھیرے دھیرے ہوس کی آگ میں سلگنے لگا۔۔۔

    Click image for larger version. 

Name:	chai-wala-nida-yasir-show.jpg 
Views:	129 
Size:	43.4 KB 
ID:	150991

    ندا یاسر ارشد خان کے ہونٹوں کو چومتی ہوئی ۔۔۔ اسکے گلے میں اپنی گوری گوری ننگی بانہیں ڈال کر کسمساتی ہوئی بولی ۔۔۔ ارشد خان پلیزززززز۔۔۔۔۔ بس کرو۔۔۔ کوئی آجائے گا۔۔

    ارشد خان چائے والا اپنے ننگے لوڑے کو ندا یاسر کی ننگی چوت پر رگڑتے ہوئے بولا ۔۔ بس تھوڑا سا مزہ لے لینے دو میم صاحب ۔۔۔ پھر میں چلا جاؤں گا۔۔۔
    اپنی چوت پر خان کا لوڑا ٹچ ہونے سے ندا یاسر تڑپی ۔۔ اور اپنی چوت کو اسکے لنڈ پر دباتی اور رگڑتی ہوئی بولی ۔۔ سی سی سی سی سی سی سی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آآآآآآآہ ہ ہ ہ ہ ہ ۔۔۔۔۔۔۔ ااااااااووووووووووو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کیا جادو ہے نا تمھارے اس طاقتور لوڑے میں ۔۔۔ آگ لگا دیتا ہے میرے جسم میں ۔۔۔ اُاُ اُ اُ اُ ف ف ف ف ف ف ف ف ف ۔۔۔۔۔۔۔۔ کہاں تھے تم اتنی دیر سے میری جان ۔۔۔۔۔۔۔

    ارشد خان جسے زندگی میں پہلی بار ایک حسین لڑکی کو چودنے کا موقع ملا تھا ۔۔ اور آج پہلی بار ہی اس نے اپنے لوڑے پر کسی لڑکی کے ہونٹوں کا مزہ لیا تھا ۔۔۔ اس نے ندایاسر کو نیچے کو سرکایا۔۔ اور نیچے بٹھا دیا ۔۔ ارشد چائے والے کا فل اکڑا ہوا لوڑا ندا یاسر کے گلابی ہونٹوں کے سامنے لہرانے لگا۔۔۔ جن ہونٹوں کی لپ اسٹک وہ دیہاتی پٹھان پہلے ہی چرا چکا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ چوس چکا تھا ۔۔۔ چاٹ چکا تھا ۔۔۔

    Celebrity World ...... فنکاروں کی دنیا-images.jpg

    ندا یاسر نے ارشد چائے والے کا مطلب سمجھنے کے باوجود سوالیہ نظروں سے اسکی نیلی آنکھوں میں دیکھا ۔۔۔ تو ارشد چائے والے نے اپنے لوڑے کو ہاتھ میں پکڑ کر اسکے ہونٹوں پر پھیرنا شروع کر دیا ۔۔۔ جیسے کہ وہ اپنے لوڑے سے ندا یاسر کے گلابی ہونٹوں پر لپ اسٹک لگا رہا ہو ۔۔۔ لپ اسٹک تو لگ رہی تھی ۔۔ مگر نظر نہ آنے والی ۔۔ ارشد خان کے لوڑے سے نکلنے والے ہلکے ہلکے پتلے پانی کی ۔۔ جو ندا یاسر کے ہونٹوں پر پھیلتا جا رہا تھا ۔۔ تبھی ندا یاسر نے دھیرے سے اپنے لبوں کو کھول دیا ۔۔۔ اور ارشد خان نے اپنا لوڑا ندا یاسر کے ہونٹوں کے اندر سرکا دیا۔۔ ایک بار پھر خان کا موٹا تازہ گورا چٹا لوڑا ۔۔ ندا یاسر کے منہ کے اندر تھا ۔۔۔ اور اسکے اندر کی گرمی اسکے لوڑے کو پگھلا رہی تھی ۔۔ نیچے ندا یاسر کی اپنی چوت بھی گرم ہو کر پانی چھوڑ رہی تھی ۔۔۔ ایک ہاتھ میں خان کا لوڑا پکڑ کر اسے سہلاتے ہوئے چوس رہی تھی منہ میں لے کر تو دوسرے ہاتھ سے اس نے اپنی چوت کو مسلنا شروع کیا ہوا تھا ۔۔ اپنی ایک انگلی کو اپنی چوت کے اندر ڈال کر اندر باہر کر رہی تھی ۔ کبھی ارشد خان کے گورے چٹے لوڑے کو اپنے منہ سے باہر نکالتی اور اسے اپنی گلابی زبان سے چاٹنے لگتی ۔۔اپنے ہونٹوں سے اسے چومنے لگتی ۔۔ مگر اسکا دل بھی کونسا بھر رہا تھا اس پٹھان کے لوڑے سے ۔۔۔۔ اسکا دل تو چاہ رہا تھا کہ وہ ایک بار پھر سے اس خوبصورت چائے والے کے لوڑے کو اپنی چوت میں لے کر اپنی چوت کی آگ بجھا لے ۔۔ مگر اسے معلوم تھا کہ ابھی ٹائم کم ہے ۔۔ تھوڑی دیر تک ارشد خان کے لوڑے کو چوسنے کے بعد ندا یاسر نے اپنے منہ سے اسکا لوڑا نکالا ۔۔ اور نیچے گرا ہوا اپنا تولیہ اُٹھایا ۔۔ اور کھڑی ہو گئی ۔۔

    ارشد خان ۔۔ کیا ہوا میم صاحب ۔۔ کیوں اسے نکال دیا منہ سے ۔۔

    ندا یاسر نے چائے والے کے خوبصورت چہرے کو اپنے دونوں ہاتھوں میں لیا ۔۔ اور اسکے ہونٹوں کو چوم کر بولی ۔۔ میری جان ۔۔ دل تو میرا بھی کر رہا ہے کہ ابھی اس لوڑے کو اپنی چوت میں لے لوں ۔۔ مگر ۔۔ ہمارے پاس ٹائم نہیں ہے ۔۔ کل شو کے بعد میں پھر تم کو یہاں لے آؤں گی ۔۔ اور پھر جی بھر کے مجھے چود لینا ۔۔۔ میں تم کو نہیں روکوں گی ۔۔ اور چلو اب جلدی سے باہر آجاؤ اپنا جسم صاف کر کے ۔۔۔
    ندا یاسر جانے کے لیے مڑی تو ارشد نے ایک بار پھر سے اسکا ہاتھ پکڑ کر اسے اپنی طرف موڑا ۔۔
    ندا یاسر ۔۔ اب کیا ہے ۔۔
    ارشد خان نے ندا یاسر کا تولیہ اسکے بد ن سے ہٹایا ۔۔ اور بولا ۔۔ بس ایک منٹ میڈم جی ۔۔ یہ کہہ کر وہ ندا یاسر کے سینے پر جھکا ۔۔ اور اپنے پیاسے ہونٹ ندا یاسر کے ایک ممے کے نپل پر رکھ دیئے ۔۔ اور اسکو چوسنے لگا ۔۔ ایک کو چوستے ہوئے ۔۔ دوسرے کو اپنے بھاری ہاتھ سے دبانے لگا۔۔

    یہ کہہ کر ندا یاسر نے اپنا تولی اپنے ننگے جسم پر لپیٹا ۔۔ اور خان کو اندر چھوڑ کر باہر آگئی ۔۔ باتھ روم کا دروازہ بند کرتی ہوئی ۔۔ جیسے ہی وہ ٹی وی لاؤنج میں پہنچی تو چونک پڑی ۔۔۔ اسکے پیر جیسے زمیں میں ہی دھنس گئے ہوں ۔۔ اور اسکے جسم سے جیسے جان ہی نکل گئی ہو ۔۔۔ کیونکہ اسکے سامنے صوفے پر ندا یاسر کا دیور ۔۔۔ یاسر نواز کا بھائی ۔۔۔ بے وقوف سا نطر آنے والا دانش نواز بیٹھا ہوا ریموٹ سے ٹی وی کے چینل تبدیل کر رہا تھا ۔۔۔ ندا کے چہرے کا رنگ اُڑ گیا ۔۔ ابھی وہ وہاں سے کسی دوسرے کمرے میں جانے کا سوچ ہی رہی تھی کہ دانش مڑا اور اپنی بھابی ندا یاسر کو اپنی زندگی میں پہلی بار ایسی نیم برہنہ حالت میں دیکھ کر حیران رہ گیا۔۔

    دانش ۔۔ اوہ سوری بھابی ۔۔ مجھے پتہ نہیں تھا کہ آپ ۔۔۔ اوہ ۔۔۔ اوہ ۔۔ سوری ۔۔۔
    دانش نواز سمجھ رہا تھا کہ بھابی نہا کر نکلی ہے اور میں چونکہ بلا اجازت اندر آگیا ہوں تو بھابی برا مان جائیں گی ۔۔

    دانش ۔۔ بھابی پلیز ناراض نہیں ہونا آپ ۔۔ مجھے معلوم نہیں تھا ۔۔۔ سوری ۔۔ میں دوسرے کمرے میں چلا جاتا ہوں ۔۔۔
    جیسے ہی وہ دوسرے کمرے میں جانے کے صوفے سے اُٹھنے لگا تو ۔۔اسکی بھابی ندا یاسر کے پیچھے موجود باتھ روم کا دروازہ کھلا ۔۔ اور ۔۔۔ نیلی آنکھوں والا ۔۔۔ گورا چٹا ۔۔ خوبصورت ۔۔ دیہاتی پٹھان چائے والا ۔۔ ارشد خان بلکل ننگی حالت میں باہر نکل آیا ۔۔ اور آکر ندا یاسر کے بلکل برابر کھڑا ہوگیا ۔۔۔

    ندا یاسر کا رنگ بلکل پیلا پڑ گیا ۔۔ اور اسکے دیور دانش نواز کا منہ کھلے کا کھلا رہ گیا ۔۔۔
    دانش ۔۔ بھابی ی ی ی ی ی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ یہ یہ یہ ۔۔۔۔۔۔ تو ۔۔ وہ چائے والا ہے نا ۔۔۔ پر یہ یہاں ۔۔۔ اور ایسے ۔۔۔۔ آپکے ساتھ ۔۔۔۔۔۔۔ اوہ مائی گاڈ۔۔۔۔۔
    ارشد خان بولا ۔۔ میم صاحب ۔۔ یہ کون ہے ۔۔ جو آپکے گھر میں آگیا ۔۔۔ یہ آپکے شوہر ہیں کیا ۔۔۔
    ندا یاسر جلدی سے سنبھلی ۔۔ اور بولی ۔۔۔ چُپ کرو تم ۔۔ اور جلدی سے اپنے کپڑے پہنو ۔۔۔ اسے کہہ کر ندا بھی اپنے کمرے کی طرف بھاگی ۔۔ اور دانش اپنی بھابی کو نیم عُریاں حالت میں بھاگتے ہوئے دیکھنے لگا۔۔ اپنی بھابی کے ننگے جسم کا نظارہ دیکھ کر اسکا لوڑا اسکی پینٹ میں اکڑنے لگا تھا ۔۔۔ آج تک وہ اپنی بھابی کی یاد کر کر کے ۔۔ اور اسکی تصویروں کو دیکھ دیکھ کر مٹھ مارتا رہتا تھا ۔۔ اور کبھی کبھی جب ندا یاسر کے تھوڑے گہرے گلے میں سے اسکے مموں کا نظارہ اسے ملتا تھا تو اسکی تو جیسے عید ہی ہوجاتی تھی ۔۔۔ وہ سوچتا رہتا کہ کیا کبھی وہ اپنی ندایاسر بھابی کو ننگی حالت میں دیکھ بھی پائے گا ۔۔۔

    ارشد خان نے صوفے پر سے اپنے کپڑے اٹھائے اور انکو پہننے لگا۔۔۔ دانش نواز نے اس پر ایک نظر دالی ۔۔ اور پھر کچھ سوچ کر ندا یاسر کے کمرے کی طرف بڑھا ۔۔ اس نے درازے پر ہاتھ رکھ کر اسے کھولا تو وہ کھلتا چلا گیا ۔۔ کیونکہ ندا یاسر نے اسے لاک نہیں کیا تھا ۔۔ دانش کمرے میں داخل ہوا تو ۔۔ ندا یاسر سرخ رنگ کی برا اور پینٹی پہن کر کھڑی تھی اور اب اپنی ٹائٹس پہن رہی تھی ۔۔۔ دانش کو اپنے کمرے میں داخل ہوتا دیکھ کر ندا یاسر گھبرا گئی ۔۔ اور جلدی سے اپنی ٹی شرٹ کو اُٹھا کر اپنے سینے کے سامنے کرتے ہوئے اپنی برا میں سے نکلتے ہوئے اپنے مموں کو چھپانے کی کوشش کرنے لگی ۔۔۔
    دانش۔۔ بھابی ۔۔۔ یہ سب کیا ہو رہا ہے ۔۔۔
    ندا یاسر ۔۔ پلیز ۔۔۔ دانش تم باہر جاؤ ۔۔۔ مجھے کپڑے پہننے دو ۔۔۔
    دانش ۔۔۔ اگر یاسر بھائی کو پتہ چل گیا تو پتہ ہے نا کہ کیا حال کریں گے وہ آپ کا ۔۔۔ میں تو سوچ بھی نہیں سکتا تھا کہ میری بھابی ایسی ہو گی ۔۔۔ بھابی آپ نے تو ہمارے خاندان کی عزت ہی مٹی میں ملا دی ہے ۔۔۔ شرم آرہی ہے مجھے آپ کو بھابی کہتے ہوئے ۔۔۔

    ندا یاسر کی آنکھوں سے آنسو نکل آئے ۔۔ پلیز دانش ۔۔۔ مجھ سے غلطی ہوگئی ہے ۔۔ مجھے معاف کردو ۔۔

    دانش نواز۔۔ بھابی ۔۔ اپنی غلطی کا معافی تو آپ بھیا سے مانگئے گا ۔۔ یہ کہہ کر دانش نواز مڑا اور دروازے سے باہر نکلنے لگا۔۔

    ساری صورتحال کو دیکھتی ہوئی ندایاسر دوڑی ۔۔ اور بھاگ کر دانش کا ہاتھ پکڑ لیا ۔۔ اسی بھاگ دوڑ میں ندا یاسر کے ہات سے اسکی ٹی شرٹ بھی نیچے گر گئی ۔۔ مگر اس وقت اسکو اپنے جسم کے ننگے پن کا احساس نہیں تھا ۔۔ اس نے دانش کا ہاتھ پکڑا اور بولی ۔۔ پلیز میرے بھائی ۔۔ پلیز تم یاسر نواز کو کچھ نہیں بتانا ۔۔۔ پلیز۔۔ مجھے معاف کر دو ۔۔ میں آئندہ کبھی بھی ایسا کچھ نہیں کروں گی ۔۔۔ وہ رونے لگی ۔۔۔

    گھٹیا دانش نواز کے چہرے پر شیطانی مسکراہٹ پھیل گئی ۔۔
    دانش۔۔ بھابی ۔۔۔ آپ نے آخر سوچا بھی کیسے ۔۔۔۔ پلیز مجھے جانے دیں ۔۔۔ اب یاسر بھائی کے آنے پر ہی انکے سامنے ہی آپ سے بات ہو گی۔۔۔

    ندا یاسر گھبرا گئی ۔۔ اور جلدی سے روتی ہوئی اپنے دیور دانش نواز کے ساتھ لپٹ گئی ۔۔ اسکا نیم برہنہ جسم دانش کے
    موٹے جسم سے چپکا ہوا تھا ۔۔۔ دانش نواز کی تو جیسے لاٹری ہی نکل آئی ہو ۔۔ اپنی جس خوبصورت اور حسین ۔۔ اور سیکسی بھابی کو چودنے کے خواب دیکھتا رہتا تھا ۔۔۔ آج اسکا نیم برہنہ جسم اسکی بانہوں میں تھا ۔۔

    ندا سسکی ۔۔ دانش پلیز تم یاسر کو نہیں بتاؤ گے کچھ بھی ۔۔ ورنہ میری زندگی تباہ ہو جائے گی ۔۔ وہ تو مجھے گھر سے ہی نکال دے گا۔۔کیا تم یہی چاہتے ہو کہ تمھاری پیاری بھابی کا گھر برباد ہو جائے ۔۔

    دانش نے اب ہمت کر کے ۔۔۔ ہمت تو اسکی کافی بڑھ چکی ہوئی تھی ۔۔ اپنا بازو پھیلایا ۔۔ اور اسے ندا یاسر کی ننگی کمر کے گرد کستے ہوئے اسے اپنے جسم کے ساتھ تھوڑا اور بھینچ لیا۔۔
    دانش نواز۔۔ نہیں نہیں بھابی ۔۔ میں کبھی ایسا نہیں چاہوں گا۔۔ لیکن بھابی ۔۔ جو کچھ میں نے دیکھا ۔۔ وہ ۔۔
    دانش کا موٹا کھردرا ہاتھ ندا یاسر کی ننگی کمر کی چکنی جلد کو محسوس کر رہا تھا ۔۔۔ کمر پر سرک رہا تھا ۔۔ ندا یاسر کے اوپری بدن پر صرف بریزئر تھی ۔۔۔ باقی اوپری جسم ننگا تھا ۔۔ اسکے خوبصورت ممے اسکی برا میں سے آدھے باہر کو چھلکے پڑ رہے تھے ۔۔۔
    ندا یاسر اپنے جسم کو اپنے دیور کے جسم سے اور بھی بھینچتی ہوئی بولی ۔۔ معاف کر دو نا ۔۔ بس میں بہک گئی تھی ۔۔۔
    دانش نواز ندا یاسر کی کمر کو سہلاتا ہوا بولا ۔۔۔ بھابی لیکن ۔۔ وہ تو ایک چائے والا ہے بس۔۔ اور آپ ۔۔ اتنی بڑی سپر سٹار ۔۔۔۔ اتنی بڑی سیلیبرٹی ۔۔
    ندا یاسر اپنا سر جھکاتی ہوئی بولی ۔۔ بولا تو ہے نا کہ میں بہک گئی تھی ۔۔۔ پلیز ایک موقع دے دو مجھے ۔۔ آئندہ کبھی ایسا نہیں کروں گی ۔۔۔ پلیز۔۔۔ جیسا تم کہو گے ویسا ہی میں کروں گی ۔۔۔ پلیز یاسر کو نہیں بتانا ۔۔۔
    دانش نواز ہنسا۔۔۔ اپنی انگلی اپنی بھابی کی تھوڑی کے نیچے رکھ کر اسکے چہرے کو اوپر کی طرف اُٹھایا اور اسکی آنکھوں میں جھانکتے ہوئے بولا ۔۔ ویسے بھابی وہ ہے تو اتنا ہی پیارا ۔۔ بہکنا تو بنتا تھا آپ کا ۔۔ ورنہ ہم جیسے تو بس آپ کو ہمیشہ دیکھتے ہی رہے آج تک ۔۔۔ قسمت جاگ اُٹھی اس چائے والے کی تو۔۔
    ندا یاسر نے شرما کر اپنے دیور دانش نواز کی چھاتی پر اپنے نازک سے گورے ہاتھ کا مکا مارا ۔۔ اب بس بھی کرو نا تم تو پیچھے ہی پڑ گئے ہو میرے ۔۔
    دانش نواز نے اپنی بھابی ندا یاسر کا چہرہ اوپر کو اُٹھایا۔۔ اور بولا ۔۔ بھابی جی آپ کے پیچھے پڑ گیا ہوں اب ایسے تو آپ کا پیچھا نہیں چھوڑوں گا نا ۔۔ یہ کہتے ہوئے دانش نواز جھکا ۔۔ اور اپنے ہونٹ ندا یاسر کے پتلے پتلے گلابی ہونٹوں پر رکھ کر اسکو چوم لیا۔۔۔
    دیور کے چومنے سے ندا یاسر کا جسم جیسے کانپ اُٹھا ۔۔ اسکے پورے جسم نے جیسے ایک لذت آمیز جھٹکا کھایا۔۔۔ دانش نواز کے جسم میں بھی جیسے مستی کی لہر دوڑ گئی ۔۔
    ندا یاسر کسمسائی ۔۔۔ نہیں دانش ۔۔ کیا کر رہے ہو ۔۔ نہیں کرو پلیز یہ سب۔۔
    دانش نواز ندا یاسر کے گورے گورے چکنے گال کو اپنے موٹے ہونٹوں سے چومتا ہوا بولا ۔۔ بھابی جی آپ نے خود ہی تو کہا تھا کہ جیسا میں کہوں گا آپ ویسا ہی کرو گی ۔۔ تو کرنے دو نا مجھے ۔۔
    ندا یاسر کے چہرے پر ایک شرمیلی سی مسکراہٹ پھیل گئی ۔۔ بہت بدتمیز ہو تم ۔۔ اچھا چھوڑو مجھے اب کپڑے پہننے دو۔۔ میری دوست نے آنا ہے ۔۔
    دانش نواز اپنا ہاتھ ندا یاسر کی برا کے اوپر سے اسکے ممے پر رکھ کر آہستہ سے دباتے ہوئے اسکے ہونٹوں کو ایک بار پھر سے چوم کر بولا ۔۔ نہیں چھوڑوں گا آپ کو کیونکہ پھر آپ نے مجھے قریب نہیں آنے دینا نا ۔۔
    ندا یاسر مسکرائی ۔۔ اور جیسے تم تو مان ہی جاؤ گے نا ۔۔
    دانش نواز بھی ہنسنے لگا ۔۔ اور پھر اپنی بھابی ندا یاسر کو چھوڑ دیا۔۔ ندا یاسر اپنی شرٹ نیچے کارپٹ سے اُٹھا کر پہننے لگی تو دانش نواز نے اسکا ہاتھ پکڑ لیا ۔۔
    ندا یاسر۔۔ اب کیا ہے ۔۔
    دانش نواز۔۔ بھابی جی ۔۔ میں نے آپکی بات مان کر آپ کو چھوڑ دیا ہے نا تو اب پلیز آپ بھی میری بات مانو نا ۔۔
    ندا یاسر حیرانی سے ۔۔ وہ کیا اب ۔۔۔۔۔؟؟؟
    دانش نواز ندا یاسر کے ہاتھ سے اسکی شرٹ لیتے ہوئے بولا ۔۔ جب تک ہم باہر نہیں جاتے آپ ایسے ہی رہو نا صرف اپنی برا اور اس ٹائیٹس میں ۔۔ قسم سے بہت سیکسی لگتی ہو آپ ایسے ۔۔
    ندا یاسر مسکرائی ۔۔ بہت ہی بے صبرے ہو تم بھی نا ۔۔
    یہ کہہ کر ندا یاسر نے اپنی ٹی شرٹ اپنے دیور دانش نواز کے ہاتھوں میں ہی رہنے دی ۔۔ اور خود نیم برہنہ حالت میں ڈریسنگ ٹیبل کی طرف بڑھی تو گانڈ میں اُٹھنے والی درد کی تیز لہر کی وجہ سے اسکے قدم لڑکھڑا گئے۔۔
    دانش نواز فوراََ آگے بڑھا اپنی بھابی ندا یاسر کو سنبھالنے کے لیے ۔۔ اور بولا کیا ہوا ۔۔
    ندا یاسر دانش نواز کی بانہوں میں سنبھلتی ہوئی بولی ۔۔ کچھ نہیں یار ۔۔ اس پاگل نے حشر کر دیا ہے آگے پیچھے سے بس ۔۔ اسی لیے
    دانش نواز اپناایک ہاتھ ندا یاسر کے ممے پر اور دوسرا اسکی گانڈ کے اُبھار پر پھیرتے ہوئے بولا۔۔ اوہ ہ ہ ہ ہ ۔۔۔۔۔ تو اسکا مطلب ہے کہ اس دیہاتی پٹھان نے ہماری سیکسی بھابی کا انگ انگ توڑ کے رکھ دیا ہے ۔۔۔
    ندا یاسر پیار سے دانش نواز کو دھکا دیتی ہوئی بولی ۔۔ ہٹو بھی اب ۔۔ تم تو چھیڑنے ہی لگے ہو مجھے ۔۔
    ندا یاسر اپنے بال برش کرنے لگی ۔۔ اور دانش نواز ندا یاسر کے بیڈ پر بیٹھ کر اپنی بھابی کے ننگے جسم کو دیکھنے لگا۔۔ ندا یاسر اپنی ڈریسنگ ٹیبل کے سامنے کھڑی ہو کر میک اپ کر رہی تھی ۔۔ اسکی کمر دانش نواز کے سامنے تھی ۔۔ اسکی ننگی چکنی کمر پر اسکی سرخ بریزیر کے سٹریپ اور بیلٹ ایک الگ ہی نظارہ دے رہی تھی ۔۔ اور سامنے شیشے میں سے ندا یاسر کا گورا گورا جسم اور اسکے سینے کے ابھار دکھ رہے تھے ۔۔ یہ خوبصورت منظر دیکھتے ہوئے دانش نواز اپنے لوڑے کو سہلانے لگا۔۔۔ اپنی پینٹ کے اوپر سے ہی ۔۔
    دانش نواز۔۔ قسم سے بھابی آپ بہت ہی سیکسی ہو ۔۔ اپنی انڈسٹری کے لوگ بھی آپ پر مرتے ہیں بس۔۔ میری تو اپنی نظر کب سے آپ پر تھی ۔۔
    ندا یاسر مسکرائی ۔۔ سب پتہ ہے مجھے تمھاری نیت کا بھی اور نظر کا بھی ۔۔
    دانش اپنی جگہ پر سیدھا ہو کر بیٹھتا ہوا بولا ۔۔ کیا سچ میں بھابی آپ کو میری نظروں کا پتہ تھا پہلے سے ہی ۔۔ مگر کیسے
    ندا یاسر مسکرائی ۔۔ بے وقوف ۔۔ جیسے بھوکی نظروں سے تم مجھے دیکھتے ہوتے ہو نا تو مجھے سب پتہ چلتا تھا ۔۔
    دانش نواز اپنی جگہ سے اٹھ کر ندا یاسر کے پیچھے آیا ۔۔ اور اپنے بازو اسکی کمر کے پیچھے سے ڈال کر اسکی برا کے اوپر سے اسکے مموں پر رکھتے ہوئے بولا ۔۔ تو آپ کو غصہ نہیں آتا تھا کیا میرے پر ۔۔
    ندا یاسر نے اپنی گردن کو گھمایا ۔۔ اور دانش نواز کے گال کو چوما اور اپنی گانڈ کو اسکی پینٹ میں بن رہے اسکے لوڑے کے اُبھار پر رگڑ کر بولی ۔۔ نہیں بلکل بھی نہیں ۔
    دانش نواز نے اپنی بھابی کو گھمایا اور اپنے ہونٹ ندا یاسر کے ہونٹوں پر رکھ دئیے ۔۔ اور آہستہ آہستہ انکو چومنے لگا ۔۔۔ اس بار ندا یاسر نے بھی نہ کوئی مزاحمت کی ۔۔ اور نہ ہی اپنے ہونٹ ہٹانے کی کوئی کوشش کی ۔۔ بلکہ وہ بھی اپنے دیور کا ساتھ دینے لگی ۔۔۔ اسکے ہونٹوں کو چومتے ہوئے ۔۔ ندا یاسر نے اپنی زبان باہر نکالی ۔۔ تو دانش نواز نے فوراََ ہی اسکی زبان کو اپنے ہونٹوں میں لیا ۔۔ اور اسے چوسنے لگا ۔۔۔ اسکے ہاتھ ندا یاسر کی ننگی کمر اور اسکی گانڈ کی سیر کر رہے تھے ۔۔ نیچے سے اسکی پینٹ میں اکڑا ہوا لوڑا ندا یاسر کی ٹائٹس کے اوپر سے اسکی چوت پر ٹھوکریں مار رہا تھا ۔۔ اور ندا یاسر بھی اپنی چوت کو اسکے لوڑے پر دبا رہی تھی ۔۔
    قرب پانچ منٹ کے بعد ندا یاسر نے دانش نواز کو پیچھے ہٹایا ۔۔ اور بولی ۔۔ چلو اب بس ۔۔ مستیا ں چھوڑو ۔۔ اور میری شرٹ اُٹھا کر دو ۔۔ باہر چلیں ۔
    دانش نواز نے ندا یاسر کے گال کو آخری بار چوما ۔۔ اور پھر اسکی شرٹ اُٹھا کر دی ۔۔ جسے پہن کر دونوں کمرے سے آگے پیچھے باہر نکلے ۔۔ کمرے سے باہر نکلے تو ایک اور سرپرائز انکا منتظر تھا ۔۔۔
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Celebrity World ...... فنکاروں کی دنیا-arshad-khan-chaiwala-3-1.jpg   Celebrity World ...... فنکاروں کی دنیا-danish_nawaz_picjpg_11_ebkzzpak101-dot-com.jpg  
    Last edited by Story-Maker; 08-05-2018 at 10:06 AM.
    دیکھو دیکھو کون آیا۔۔۔۔۔۔۔۔ پنک بے بی آیا پنک بے بی آیا

  8. The Following 8 Users Say Thank You to pinkbaby For This Useful Post:

    abkhan_70 (07-05-2018), aloneboy86 (09-05-2018), Irfan1397 (08-05-2018), Lovelymale (10-05-2018), panjabikhan (11-05-2018), Story-Maker (08-05-2018), suhail502 (08-05-2018), teno ki? (14-05-2018)

  9. #25
    us_man00 is offline Khaas log
    Join Date
    Jul 2016
    Age
    22
    Posts
    109
    Thanks
    0
    Thanked 115 Times in 69 Posts
    Time Online
    2 Days 19 Hours 54 Minutes 45 Seconds
    Avg. Time Online
    6 Minutes 7 Seconds
    Rep Power
    13

    Default

    Boht he kmal ki update di ha... Ab Nida k alwa b boht sari han un pe b dehan de

  10. The Following User Says Thank You to us_man00 For This Useful Post:

    suhail502 (08-05-2018)

  11. #26
    Irfan1397's Avatar
    Irfan1397 is offline super moderator
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sahiwal
    Posts
    7,549
    Thanks
    26,256
    Thanked 38,368 Times in 7,339 Posts
    Time Online
    1 Month 2 Weeks 1 Day 1 Hour 58 Minutes 25 Seconds
    Avg. Time Online
    27 Minutes 54 Seconds
    Rep Power
    3130

    Default

    good update waiting next

  12. The Following User Says Thank You to Irfan1397 For This Useful Post:

    suhail502 (08-05-2018)

  13. #27
    suhail502's Avatar
    suhail502 is offline Premium Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Mainchannu
    Age
    31
    Posts
    2,456
    Thanks
    17,836
    Thanked 9,634 Times in 2,289 Posts
    Time Online
    1 Week 4 Days 12 Hours 7 Minutes 33 Seconds
    Avg. Time Online
    7 Minutes 7 Seconds
    Rep Power
    1107

    Default

    پنک بےبی بہت اچھی اپڈیٹ ہے۔
    گڈ ورک۔

  14. The Following User Says Thank You to suhail502 For This Useful Post:

    Irfan1397 (08-05-2018)

  15. #28
    wormlist is offline Aam log
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    9
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Time Online
    3 Hours 33 Minutes 31 Seconds
    Avg. Time Online
    6 Seconds
    Rep Power
    7

    Default

    Zabardast yar maza a gya parh k..
    Waise I agree ab Nida Yasir k elawa or ko bhi include Karo..thoray se tips dita Hon agar achay Lagay to zarore add karna..
    Marwa cocaine or Urwa cocaine ka Farhan Saeed k sath threesome scene..
    iqra aziz or Hania Amir ka lesbian scene phir un ka alag alag Ahad Raza Mir k sath scene.
    Ali Zafar or meesha shafi ka scene (aaj Kal dono ka masla bhi same) phir meesha Ali Zafar ko Maya Ali ko chudtay hoye dekh Kar ilzam laga dite hai..
    Kaise ideas Hai..??

  16. #29
    pajal20 is offline Premium Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    515
    Thanks
    277
    Thanked 1,618 Times in 439 Posts
    Time Online
    2 Days 23 Hours 12 Minutes 39 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 50 Seconds
    Rep Power
    547

    Default

    Dost aap ki khanai bohat hi garam aur shandaar hai.

    Pics ka size bohat chota hai. Aik pics posting site ka link add kar raha hoon. Yahan ja kar aap pic size 1600/1200 wala size select karain.

    Phir No Expiration select karnay kay baad hit CHOSE Image and select any saved pics from your pic folder then OPEN it.

    Us kay baad "Hotlink for forums" walay link ko urdu funda par COPY PAST kar dain.

    Shukirya..

    https://postimages.org/

    Mohabat Mujay Un Jawano Say Hai
    Apni Behan Kay Naray Pay Jo Dalaty Hain HATH.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to pajal20 For This Useful Post:

    Prince-wafa (09-05-2018), suhail502 (11-05-2018)

  18. #30
    Prince-wafa is offline Premium Member
    Join Date
    Jul 2015
    Posts
    23
    Thanks
    7
    Thanked 15 Times in 9 Posts
    Time Online
    5 Days 12 Hours 50 Minutes 52 Seconds
    Avg. Time Online
    7 Minutes 42 Seconds
    Rep Power
    6

    Default

    file:///storage/emulated/0/Download/images%20(2).jpeg

Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •