Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 45 of 45

Thread: پپو جی کی آب بیتاں

  1. #41
    Pappu Ji is offline Aam log
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    13
    Thanks
    31
    Thanked 58 Times in 8 Posts
    Time Online
    4 Days 15 Hours 20 Minutes 9 Seconds
    Avg. Time Online
    5 Minutes 37 Seconds
    Rep Power
    6

    Default

    قسط نمبر4
    دن گزرتے گئے مائیرا سے فون پر بات ہوتی رہی ۔ اور زیادہ تر سیکس پر ہی بات ہوتی تھی ۔ پھر ایک دن حسب معمول میں آفس میں بیٹھا ہوا تھا کہ مجھے ایک کال آئی ۔ دوسری طرف ایک خاتون تھی آواز بہت ہی پیاری تھی ۔ اس نے پوچھا کہ کیا آپ عمران بول رہے ہیں ۔ تو میں نے کہا کہ عمران کا تو پتہ نہیں کہاں ہے لیکن میرا نام پپو جی ہے ۔ تو وہ ہنس پڑی ، کہ یہ تو دیکھ کہ ہی پتہ چلے گا کہ پپو بھی ہو کہ نہیں ۔ اس کی بات پر مجھے بھی ہنسی آگئی ، کیونکہ آج تک کسی نے مجھے ایسے کہا نہیں تھا ۔ خیر اس نے معذرت کی اور پھر فون کاٹ دیا یہ کہہ کر کہ شائد غلطی سے نمبر مل گیا ، میں تو عمران کو کال کر رہی تھی ۔ میں سوچ میں پڑ گیا کہ یہ کال غلطی سے ہوئی تھی یا کوئی اور چکر ہے ، خیر میں پھر اپنے کام میں بزی ہو گیا ۔ اگلے دن اسی وقت پے پھر اسی خاتون کی کال آگئی سلام دعا کے بعد کہتی کہ پپو جی کیا حال ہے ۔ میں نے کہا کہ ٹھیک ہوں ، پھر کہتی کہ کل تو غلطی سے کال مل گئی تھی لیکن تمہارا نام اچھا لگا تو اس لیے آج خود سے کال کی ہے ۔ پھر اس نے میرے بارے میں پوچھا کیا کرتے ہو کہاں رہتے ہو وغیرہ وٖغیرو ، پھر اس نے اپنے بارے میں بتایا کہ اس کا نام ثمین ہے لیکن سب اس کو سیمی کہتے ہیں ، تم بھی سیمی کہہ سکتے ہو سیمی نے بتایا کہ وہ شادی شدہ عمر 38 سال اور 2 بچے کی ماں ہے ۔ اس کے دونوں لڑکے عمر 9 اور 10 سال کے ہیں ۔ سیمی نے جو اپنی عمر بتائی تھی اس لحاظ سے تو سیمی اس وقت مجھ سے عمر میں کوئی 8 سال بڑی تھی ۔
    پھر کچھ دن ایسے ہی بات ہوتی رہی تو ایک دن مجھے کہتی کہ پپو جی میں نے تمہیں دیکھنا ہے ، ابھی آ سکتے ہو ، اس نے ایک مال کا کہا کہ 1 گھنٹے تک وہاں آ جاو میں نے بلیک جینز اور گرین ٹاپ پہنی ہوگی ، ایک چھوٹی بچی میرے ساتھ ہوگی جو کہ اسکی میڈ ہے ، اپنی گاڑی کا نمبر بھی بتایا ، میں بھی اس کی دیکھنا چاہتا تھا تو کہہ دیا کہ ٹھیک ہے میں آ جاوں گا ۔ میں نے بھی سیمی کو اپنے کپڑوں کا کلر اور گاڑی کا نمبر بھی بتا دیا ۔ اس نے کہا کہ میں نے فلاں دکان پر جانا ہے ۔ تم اس دکان پر ہی آ جانا ۔ مجھ سے بات نہ کرنا بس ہم ایک دوسرے کو دیکھیں گے ۔ میں نے اس کو او کے کیا اور فون کاٹ دیا ۔ پھر 1 گھنٹے کے بعد میں سیمی کے بتائے ہوے مال میں اسی دکان پر پہنچ گیا جس کا سیمی نے مجھے کہا تھا ۔ دکان کے اندر جاکے میں نے دیکھا تو ابھی تک اندر اس طرح کے حلیے کی کوئی عورت نہی تھی جو سیمی نے بتایا تھا ۔ پھر میں باہر نکلنے لگا تو اسی ٹائم بلیک جینز اور گرین ٹاپ پہنے ایک ماڈرن سی لڑکی اندر داخل ہوئی ۔ اس کے بال شولڈرز تک تھے اور بالوں کی سٹیپ کٹنگ ہوئی وی تھی جو کہ اس پر بہت سوٹ کر رہی تھے ۔ حلیے سے تو وہ سیمی ہی لگ رہی تھی اور اس کے ساتھ ایک بچی بھی تھی ، بچی کی عمر 12،13 سال ہوگی ۔ مجھے تو سیمی کوئی 29،30 سال کی لڑکی لگ رہی تھی 38 سال کی شادی شدہ اور 2 بچوں کی ماں تو کہیں سے نہیں لگ رہی تھی ، مجھے لگا کہ شاید اس نے مجھ سے اپنی شادی اور بچوں کا مزاق کیا ہے ۔ اس کا فگر بھی کمال کا تھا ۔ قد عام لڑکیوں سے کچھ لمبا تھا اس کا قد کوئی 5 فٹ 5 انچ تک ہوگا ، 34 کے ممے اور گانڈ بھی 34 کی ہوگی ۔ اس نے جو ٹاپ پہنا ہوا تھا وہ صرف اس کی جینز کی بیلٹ تک ہی تھا ، اور جینز میں گانڈ ایسی کسی ہوئی تھی کہ بس دیکھ کے ہی لنڈ کھڑا ہو جائے ۔ انتہائی متناسب جسم تھا اس کا یہ اس نے بعد میں بتایا کہ وہ باقائد گی سے ورزش کرتی ہے اور ورزش کرنے والی مشینز اس نے اپنے گھر پر ہی رکھی ہوئی ہیں ۔ اس دوران اس نے بھی مجھے دیکھ لیا اور پہچان بھی لیا کیونکہ اس نے مجھے ایک اچھی سی سمائل پاس کی اور میرے پاس سے گزر کے دکان کے اندر چلی گئی ۔ جیسے ہی وہ گزری تو ایسا لگا جیسے ایک خوشبو کا جھونکا میرے پاس سے گزرا ہو۔ میں کچھ دیر تو اس کی خوشبو میں ہی محسور ہو کے رہ گیا تھا ۔ پھر میں دوبارہ دکان کے اندر آگیا اس نے کوئی سوٹ چینج کروانا تھا ، اندر بھی وہ مجھے ہی دیکھتی رہی اور میں تو دیکھ ہی اسکو رہا تھا ۔ پھر سوٹ چینج کروا کے باہر آئی تو میں بھی اس کے پیچھے ہی دکان سے باہر آ گیا اور پھر وہ مجھے ہاتھ کے اشارے سے بائے بائے بول کے چلی گئی ۔ میں اس کو جاتے ہوئے دیکھتا ہی رہ گیا کہ کیا مستانی چال تھی اسکی ۔ پھر میں بھی آہستہ آہستہ قدم اُٹھاتا ہوا پارکنگ کی طرف چل پڑا تو اسی وقت میرے موبائل کی میسج ٹون بجی تو سیمی کا ہی میسج تھا ۔ صرف اتنا ہی لکھا تھا کہ پپو جی تم تو واقعی پپو ہو ۔ میں نے شکریہ کا رپلائی کیا تو اس کا جواب آیا کہ کل بات کریں گے ۔ پھر میں واپس آفس آگیا ۔
    اگلے دن 12 بجے اس کا فون آ گیا ۔ سلام دعا کے بعد کہتی کہ پپو جی تم تو واقعی پپو ہو ۔ اچھا لگا تمہیں دیکھ کے ۔ تمہارے ساتھ اچھی گزرے گی ۔ میں نے اس سے پوچھا کہ تم نے مجھ سے جھوٹ کیوں بولا کہ تم شادی شدہ ہو ۔ میں نے اس کو کہا کہ تم نے بتایا کہ تم مجھ سے عمر میں8 سال بڑی ہو لیکن میری ہم عمر ہی لگتی ہو ۔ تم تو کہیں سے بھی شادی شدہ اور 2 بچوں کی اماں نہیں لگتی ہو ۔ تو وہ کھلکھلا کے ہنس پڑی ۔ اس کی ہنسی بھی کیا کمال کی تھی اسی کی طرح ، کہتی کہ میں نے جھوٹ نہیں بولا ۔ میرے واقعی 2 بچے ہیں ۔ پھر اس نے اپنے فیملی کی پکچر مجھے بھیجی ۔ جس میں سیمی اسکا شوہر اور 2 بچے تھے ۔ پھر میں نے کہا کہ کیا تم سے ملاقات ہو سکتی ہے تو وہ بولی کہ بلکل ہو سکتی ہے ۔ جس دن موقع ملا میں خود تمہیں بتا دوں گی ۔
    اسی طرح ہماری تقریبا روزانہ ہی بات ہونے لگی ۔ سیمی نے اپنی پسند نا پسند اپنی فیملی کے بارے میں بتایا ۔ کہ اسکا شوہر بزنس کرتا ہے اور کبھی ملک سے باہر اور کبھی شہر سے باہر ہی رہتا ہے اور اگر شہر میں بھی ہو تو رات کو دیر سے واپس آتا ہے ۔ اور اس کو ٹائم نہیں دیتا جس وجہ سے وہ گھر میں بور ہوتی رہتی ہے ۔ بس اپنے بچھوں کے ساتھ ہی مصروف رہتی ہے اور ساتھ ہی ایک این جی او کی ممبر ھی ہے اور کچھ وقت وہاں بھی گزارتی ہے ۔ لیکن کبھی کبھی وہ بہت دل برداشتہ ہو جاتی تھی اور بہت شدت سے ایک دوست کی کمی محسوس کرتی تھی ۔ پھر مجھ سے میرے فملی کے بارے میں میری جاب کے بارے میں سب کچھ پوچھا ۔ اب ہماری بہت بے تکلفی سے بات ہوتی تھی بلکہ سیکس پر بھی بات ہونا شروع ہو گئی تھی ۔ اور چونکہ اسکا شوہر گھر پر زیادہ ٹائم نہیں دیتا تھا تو ان کی سیکس روٹین بہت خراب تھی کبھی کبھی تو 2،3 ماہ بھی ہو جاتے تھے کہ وہ سیکس نہیں کرپاتے تھے ۔ اور اگر کبھی سیکس ہوتا بھی تھا تو بہت مختصر سا جس سے سیمی مطمعین نہیں ہوتی تھی ۔ جس وجہ سے وہ بہت ڈسٹرب بھی رہتی تھی ۔ یہ اس نے بتایا کہ وہ بہت ہاٹ اور رومنٹک موڈ کی ہے ۔اسکی خواہش تھی کہ کبھی موقع ملے تو ایک اچھے ساتھی کے ساتھ لانگ ڈرائیو پے جائے رومنٹک میوزک چل رہا ہو اور پھر ڈنر ہو تو وہ اسکا یادگار دن ہوگا ۔
    ایک دن وہ مجھے بولی کہ پپو جی آج شام کو ملتے ہیں تم اسی مال کی پارکنگ میں آ جانا میں اپنی گاڑی وہاں ہی کھڑی کر دوں گی اور تمہارے ساتھ چلوں گی لیکن ہم صرف لانگ ڈرائیو پے چلیں گے ۔ میں نے ہامی پھر لی ۔ میں نے سوچا کہ آج سیمی کو وہ خواہش جو ابھی تک پوری نہیں ہوسکی اسکو پورا کرتا ہوں ۔ میں یہ صرف نیک نیتی سے صرف اچھے دوست کی حیثیت سے سوچ رہا تھا ، میرے دماغ میں ابھی تک سیکس نہیں تھا۔ پھر شام کو مقررہ وقت پر میں مقررہ جگہ پر پہنچ گیا تو سیمی کی گاڑی بھی میرے ساتھ ہی پارکنگ میں داخل ہوگئی ۔ اس نے اپنی گاڑی پارک کی اور میرے گاڑی میں آ گے بیٹھ گئی ۔ اس نے بہت ہی اچھا پرفیوم لگایا ہوا تھا ۔ جیسے ہی وہ گاڑی میں بیٹھی تو یک دم گاڑی مہک سی گئی ۔ اس نے آج میرون کلر کا سوٹ پہنا ہوا تھا ۔ گلے میں میرون دوپٹہ تھا ۔ سوٹ اور دوپٹے پر خوبصورت ایمبرائیڈری ہوئی وی تھی ۔ ہاتھ میں کانچ کی چوڑیاں تھیں ، اور سیمی نے اپنے ہاتھوں پر مہندی بھی لگائی ہوئی تھی ۔ آج وہ بلکل میری پسند کے مطابق تیار ہوئی وی تھی جو کہ اسکو میری باتوں سے معلوم ہو گیا تھا کہ میرا فیورٹ کلر چوڑیاں اور خاص کر مہندی میری کمزوری ہے ۔ مجھے بہت اچھا لگا کہ سیمی نے میرے پسند کا خیال رکھا ہے ۔ میں نے بھی سیمی کو ایک ریڈ روز دیا جو کہ میں نے آتے ہوئے راستے سے لیا تھا ۔ فیوچر میں یہ میری عادت بھی بن گئی تھی کہ میں جس سے بھی ملنے پہلی ملاقات پر جاتا تو ہمیشہ ہی ریڈ روز لے کے جاتا تھا ۔ اس سے ایک اچھا امپریشن پڑتا تھا ۔ پھر ہم وہاں سے نکل پڑے اور کنال روڈ پر آگئے ۔
    میں نے سیمی کا ہاتھ اپنے ہاتھ میں لے لیا جسکا اس نے بلکل بھی برا نا منایا بلکہ بہت پیار سے میرے ہاتھ پر اپنا انگوٹھا پھیرنا شروع کر دیا ۔ گاڑی چونکہ آٹومیٹک تھی اس لیے گئیر چینجنگ کا کوئی پرابلم نہی تھا ۔ شام کا وقت تھا کنال روڈ پر جا رہے تھے اسکا ہاتھ میرے ہاتھ میں تھا ۔ گاڑی میں اےسی آن تھا اور ہلکی آواز میں رومنٹک سونگز چل رہے تھے ۔ اس وقت میرے گاڑی میں بہت ہی رومنٹک ماحول تھا ۔ ایک بات بتانا بھول گیا تھا کہ سیمی کے ہونٹوں کا کٹ ایسا تھا جیسے کسی پرندے کا پر ہو ۔ اور اُڑ رہا ہو ۔ میں بار بار اس کے ہونٹوں کو دیکھ رہا تھا تو بہت پیار سے بولی کہ پپو جی کیا دیکھ رہے ہو ۔ تو میں نے کہا کہ تمہارے ہونٹ دیکھ رہا ہوں ۔ بہت خوبصورت ہونٹ ہیں ۔ ان کو چومنے کو دل کر رہا ہے ۔ تو وہ ایک ادا سے بولی کہ چوم لو پپو جی روکا کس نے ہے ۔ میں نے یک دم سیمی کی آنکھوں میں دیکھا تو اس کی آنکھوں میں ایک شرارتی سے مسکراہٹ تھی ۔ اس وقت تک ہم جلو پارک سے بھی آگے تک آ گئے تھے اور وہاں سڑک بھی سنسان ہو جاتی تھی اس وقت ، اور اندھیرا بھی بڑھ گیا تھا ۔ تو میں نے گاڑی ایک سائیڈ پر روکی اور اس کے چہرے کو اپنے دونوں ہاتھوں میں لیا اور سیمی کے خوبصورت رسیلے ہونٹوں پر اپنے ہونٹ رکھ دئے ۔ مجھے ایسا لگا جیسے میرے ہونٹوں کو اسی پل کا ہی انتظار تھا ۔ سیمی کے ہونٹ ہلکے ہلکے کپکپا رہے تھے ۔ میں نے پہلے اسکے اوپر کے ہونٹ کو دبوچ لیا پھر نچلے ہونٹ کو ۔ اب وہ میرا بھر پور ساتھ دے رہی تھی ۔ پھر میں نے اسکی زبان کو اپنے منہ میں لے لیا اور چوسنے لگا ۔ ہم دونوں ایک دوسرے کے ہونٹ چوسنے میں مدہوش تھے ۔ اس دوران ہی میں نے ایک کام اور کیا کہ ایک ہاتھ اس کے ممے پر رکھ دیا اور ہلکا سا دبا دیا ۔ اس نے فورا اپنا ہاتھ میرے ہاتھ پر رکھ دیا ۔ میرا ہاتھ ہٹایا نہیں بلکہ اپنے ہاتھ کو میرے ہاتھ پر دباتی رہی جس سے مجھے کافی حوصلہ ملا کہ سمی کو میرا اس کے مما دبانا بُرا نہیں لگا ۔ پھر ہم نے کوئی 5 منٹ خوب جوش و خروش کے ساتھ کسنگ کی ۔ پھر وہ علیحدہ ہوگئی ۔ ہم دونوں کو سانس چڑھ چکا تھا ۔ اسکے ہونٹ اتنے نرم تھے کہ کیا بتاوں ۔ جیسے آئس کریم ہونٹ پے آکے پگھلنے لگتی ہے بس ویسے ہی نرم و ملائم ہونٹ تھے ۔ مجھے بھی ایسا ہی لگا کہ اگر میں نے زیادہ دیر کس کی تو کہیں سیمی کے ہونٹ پگھل ہی نا جائیں ۔ کچھ دیر تک ہم نےاپنی سانس درست کی اور پھر میں نے گاڑی چلا دی ۔ اس کا ہاتھ اب بھی میرے ہاتھ میں تھا ۔ لیکں اب ہماری باتوں اور دیکھنے کے انداز بدل گئے تھے ۔ اور بہت ہی رومنٹک فیلنگز آرہی تھی ۔
    پھر ہم نے ایک ریسٹورنٹ میں ڈنر کیا ۔ ڈنرکے دوران بھی سیمی پیار سے مجھے دیکھتی رہی ۔ اس نے مجھے کہا کہ پپو جی آج تم نے میرے زندگی کی سب سے بڑی خواہش پوری کی ہے ۔ یہ میں کبھی نہیں بھولوں گی ۔ میں نے بھی اسکا شکریہ کیا کہ وہ بھی آج میری پسند کے مطابق تیار ہوئی ہے ۔ میں اپنی قسمت پر رشک کر رہا تھا کہ اس وقت ایک خوبصورت لڑکی میرے ساتھ ہے اور ابھی کچھ دیر پہلے ہی میں نے اسکے ان پیارے رس بھرے ہونٹوں کا رس بھی پیا ہے ۔ ڈنر سے فارغ ہو کہ پھر ہم واپس مال آ گئے اور سیمی نے گاڑی سے اترتے ہوے جلدی سے میرے ہونٹوں کو چوما اور میرے طرف شرارتی نظروں سے دیکھا اور گاڑی سے اتر کے اپنی گاڑی کی طرف چلی گئی ۔ مجھے اس کا یہ الوداعی کس بہت اچھا لگا ۔ کچھ دیر بعد میں بھی وہاں سے نکل آیا اور سیمی سے آج کی پہلی ملاقت کا سوچتا رہا ۔
    تو دوستو یہ تھی میری سیمی کے ساتھ پہلی ملاقات کا احوال ۔ سیمی میری زندگی میں آنے والی سب سے حسین اور شاندار عورت تھی ۔ اور سب سے زیادہ یہ کہ وہ مجھ سے بہت پیار بھی کرتی تھی ۔ میں بھی سیمی سے بہت پیار کرتا تھا ۔ اس لیے میرا دل کیا کہہ سیمی کے ساتھ گزارے ہوئے حالات و واقعات کی آپ لوگوں کے ساتھ تھوڑی تفصیل بھی شئیر کروں ۔ سیمی کے ساتھ گزرے ہوئے دن میرے لیے ایک قیمتی اثاثہ ہیں ، جو آج بھی میرے دل و دماغ میں رچے ہوئے ہیں ۔ چونکہ یہ میری سچی کہانی ہے اس لیے میں نے فورا سیکس پر نہیں لکھا ۔ جو واقعات ہوئے ان کو تھوڑا تھوڑآ کر کے لکھا ہے تاکہ آپ لوگوں کو بوریت بھی نا ہو اور معلوم بھی ہو جائے کہ سیکس سے پہلے کیا واقعات ہوئے تھے ۔ چونکہ اصل زندگی میں کوئی بھی لڑکی فورا سیکس کی طرف نہیں آتی ۔ میرا تو یہی تجربہ رہا ہے ۔ سیکس تک آنے کے لیے ٹائم لگتا ہے ۔ اس لیے تھوڑا بیک گراونڈ لکھنا پڑ رہا ہے۔ اگلی قسط میں ، میں سیمی کے ساتھ سیکس کا تفصیل سے بتاوں گا کہ کیسے میں نے سیمی کے ساتھ پہلا سیکس کیا ۔ لیکن پہلا سیکس بھی فورا نہیں ہوا تھا ، سیمی نے پہلے مجھے اچھی طرح پرکھا تھا ، اور جب تک کہ اسکو مجھ پر پورا اعتبار نا ہو گیا تب تک اس نے مجھ سے سیکس نہیں کیا تھا ۔ وہ ڈرتی تھی کہ کہیں میں اسکو ڈچ نا کر جاوں ۔ یا پھر بعد میں مجھ سے اسکو کوئی نقصان نہ ہو ۔ اور اپنی جگہ وہ ٹھیک بھی تھی ۔
    اور آپ ہمیشہ کی طرح اپنی رائے ضرور دیجئے گا ۔ آپ کے کمنٹس اور رائے میرے لیے بہت اہم ہوتی ہے ۔ اس سے مجھے مزید لکھنے کا حوصلہ ملتا ہے ۔
    https://www.facebook.com/pappu.ji.54

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Pappu Ji For This Useful Post:

    abkhan_70 (13-05-2018), Irfan1397 (13-05-2018), Lovelymale (17-05-2018), shubi (17-05-2018)

  3. #42
    Irfan1397's Avatar
    Irfan1397 is offline super moderator
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sahiwal
    Posts
    7,549
    Thanks
    26,256
    Thanked 38,368 Times in 7,339 Posts
    Time Online
    1 Month 2 Weeks 1 Day 1 Hour 58 Minutes 25 Seconds
    Avg. Time Online
    27 Minutes 54 Seconds
    Rep Power
    3130

    Default


    very nice update , ap ka Likhnay ka style bohat he Zaberdast hai .

  4. #43
    shubi's Avatar
    shubi is offline VIP
    Join Date
    Jun 2017
    Location
    Multan, Punjab, Pakistan
    Age
    31
    Posts
    177
    Thanks
    744
    Thanked 113 Times in 77 Posts
    Time Online
    1 Day 1 Hour 16 Seconds
    Avg. Time Online
    4 Minutes 30 Seconds
    Rep Power
    19

    Default







    Waiting for more

  5. #44
    Lovelymale's Avatar
    Lovelymale is offline Premium Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Islamabad, Pakistan, Pakistan
    Age
    54
    Posts
    2,037
    Thanks
    14,314
    Thanked 7,149 Times in 1,832 Posts
    Time Online
    2 Weeks 3 Days 7 Hours 7 Minutes 7 Seconds
    Avg. Time Online
    10 Minutes 42 Seconds
    Rep Power
    1050

    Default

    Boht romantic update hai. Yeh theek kaha keh waqiat ko unn ke durust andaz main likaha jaye to hi kahani ka asal maza barqarar rehta hai. Magar kahani ka asal maza updates ke time pe anay main bhi hai.

  6. #45
    ali.chand is offline Premium Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    57
    Thanks
    3
    Thanked 230 Times in 58 Posts
    Time Online
    2 Days 23 Hours 21 Minutes 25 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 50 Seconds
    Rep Power
    17

    Default


Page 5 of 5 FirstFirst 12345

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •