Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 11 to 20 of 82

Thread: معشوق سے لے کر پوری فیملی کی چدائی تک کا سفر

  1. #11
    badboy007 is offline Aam log
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Time Online
    6 Hours 52 Minutes 44 Seconds
    Avg. Time Online
    11 Seconds
    Rep Power
    0

    Default

    Ashore dastan dil main halchal Macau deli hey

  2. The Following User Says Thank You to badboy007 For This Useful Post:

    anjumshahzad (01-01-2018)

  3. #12
    mazhar111 is offline Premium Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    147
    Thanks
    77
    Thanked 294 Times in 115 Posts
    Time Online
    1 Day 22 Hours 4 Minutes 13 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 15 Seconds
    Rep Power
    24

    Default

    keep writing updates

  4. The Following 3 Users Say Thank You to mazhar111 For This Useful Post:

    abba (28-12-2017), abkhan_70 (28-12-2017), anjumshahzad (01-01-2018)

  5. #13
    MindHunterPk is offline Aam log
    Join Date
    Dec 2017
    Age
    28
    Posts
    13
    Thanks
    0
    Thanked 119 Times in 12 Posts
    Time Online
    4 Hours 16 Minutes 21 Seconds
    Avg. Time Online
    9 Minutes 20 Seconds
    Rep Power
    3

    Default

    لیکن مجھے صبا کی آنکھوں سے پتہ چل گیا کہ اس کا دل کر رہا ہے۔ لیکن میں نے اس کے جذبات پر پانی پھیرتا ہوا۔ اس کے گھر سے نکل گیا۔ گھر جانے پر جب اس سے فون پر بات کی تو اس نے کہا کہ آپ زبان کے تو بھت پکے ہیں۔ لیکن اسے اب یقین ہو چکا تھا کہ میں اس سے لانگ ٹائم تعلق رکھنا چاہتا ہوں اور میرے دل میں بھی اس کے لئے محبت جاگنے لگی۔ لیکن مجھے پریشانی اس بات کی تھی کہ اس کی سیٹنگ پہلے ناصر کے ساتھ تھی اور یہ بھی سنا تھا کہ ناصر نے اس کے ساتھ خوب مزے کئے تھے۔
    دن گزرتے گئے۔ اور اب میں اس کے ساتھ سیکس کا پورا پلان بنا چکا تھا اور میں نے صبا سے ملنے کی دوبارہ ریکوئسٹ کی۔ لیکن اس نے مجھے کہا کہ اب5 دن اور انتظار کرو۔ میں انتظار کرتا رہا۔ اور اس دفعہ میں نے اس سے 3 گھنٹے ٹائم مانگا اور وہ اس کےلئے تیار ہوگئی۔ اور اس دفعہ ہم نے صبا کی چھت پہ ملنے کا پروگرام بنایا۔ کیونکہ سردی کا موسم تھا اور ہمارا ایریا ذرا گائوں ٹائپ تھا۔ لوگ حد 9 بجے تک سو جاتے تھے۔ جیسا کہ آپ کو پہلے بتایا تھا کہ مجھے کبوتروں کا بھی شوق ہے تو کبوتروں کےلئے میں نے سپیشل سعودیہ سے زیتون کا تیل منگوایاتھا۔ اور ہمارا 10:30 کا ٹائم فکس ہوا تھا۔ جب 9 بجے تو میں اپنی چھت پر گیا۔ ہمارا سٹور روم بھی چھت پہ تھا اور صبا کی چھت ہماری چھت کی بیک سائیڈ پہ تھی۔
    میں نے زیتون کا تیل لیا اور اپنے لن کی مالش سٹارٹ کی۔ مجھے حکمت کے بارے میں کافی پتہ ہے کیونکہ میرے والد بھی شوقیہ طور پر حکمت کرتے تھے اور میں نے ان سے ہی کافی چیزیں سیکھیں تھیں۔ میں اور میرے والد آپس میں کافی فرینک ہیں۔ اس لئے انہوں نے مجھے جنسی ادویات کے بارے میں بھی کافی کچھ بتایا تھا۔ زیتون کا ایک خاص فائدہ یہ ہے کہ یہ مرے ہوئے پٹھوں میں بھی ایک بار جان پیدا کرتا ہے اور اگر بندے کا لن صحت مند ہو تو زیتون کی مالش کرنے سے کسی بھی عورت یا لڑکی کی اچھی خاصی چدائی کرسکتا ہے۔ میں نے ہلکے ہاتھوں سے اپنے لن کی اچھی طرح مالش کی اور صبا کی پھدی کےلئے اسے اچھی طرح تیار کیا۔ جب 15 منٹ رہ گئے تو میں اٹھ کر فریش ہوا۔ اور صباکی چھت پر جانے کی تیاری کرنے لگا۔ جب میں نے اپنی چھت پھیلانگی تو مجھے یاد آیا کہ آج صبا کو پہلی دفعہ چودنا ہے تو فرسٹ امپریشن از دا لاسٹ امپریشن۔ میں نے زعفران ، عنبر اور دوسری جڑی بوٹیوں سے دیسی ٹیبلٹ تیار کر کے رکھی ہوئی تھیں۔ جس کا رزلٹ اتنا کمال تھا کہ کمزور مرد بھی عورت کی بس بس کروا سکتا تھا۔ میں نے وہ آدھی گولی توڑ کر ایک کپ دودھ کے ساتھ کھا کر اس کی چھت پر جا پہنچا اور اس کو میسج کیا کہ وہ بھی آجائے۔
    قریبا 10 منٹ کے بعد صبا بھی چھت پر آگئی۔ ان کی چھت پر بھی سٹور روم تھا لیکن اس کا دروازہ نہیں تھا۔ سٹور روم میں ایک پرانا میٹرس پڑا ہوا تھا اور 3 چارپائیاں تھیں۔ میں نے ان 3 چارپائیوں کو دیوار سے آگے 4 فٹ کھڑا کر کے میٹرس ان کے پیچھے لے گیا۔ کیونکہ میٹرس پرانا تھا اس لئے میں نے اسے دوہرا کر وہاں بچھا دیا۔ اور صبا بھی میرے قریب آ کر بیٹھ گئی۔ میں نے آج صبا سے اس کے ماضی کے بارے میں بھی پوچھنا چاہتا تھا لیکن بڑے طریقے سے۔ میں گرم چادر اپنے ساتھ لے کر آیا تھا کیونکہ دھند بھی پڑنی سٹارٹ ہو چکی تھی۔ میں نے صبا کو اپنے ساتھ چادر میں ہی لے لیا۔ لیکن اس کا جسم ابھی ٹھنڈا تھا اور اس کے دانت سردی کی وجہ سے آپس میں ٹکرا رہے تھے۔مجھے ان کی چھت سے ایک گرم کھیس اور مل گیا اور میں وہ بھی اٹھا کر سٹور روم میں آگیا۔ اور مزے کی بات یہ تھی کہ ان کے سٹور روم میں بجلی کا کنکشن ہی نہیں تھا۔ اور ہم دونوں اکٹھے لیٹ گئے اور اس نے میرے کندھے پر اپنا سر رکھ لیا اور ہم نے پیار محبت کی باتیں شروع کر دیں۔
    میں: صبا مجھے آپ سے پیار ہوتا جا رہا ہے لیکن میرے دل میں ایک سوال ہے۔
    صبا: کیا سوال ہے پوچھیں؟
    میں: صبا کیا واقعی تمہارا ناصر کے ساتھ چکر رہا ہے؟ اور ہاں مجھ سے جھوٹ مت بولنا کیونکہ وہ آپ کا ماضی تھا اور جو وقت گزر جائے اسے چینج نہیں کیا جا سکتا۔ ویسے بھی میں اوپن مائنڈ کا بندہ ہوں۔
    صبا تھوڑی دیر خاموش رہی اور پھر ٹھنڈی آہ بھر کے بولی کہ ہاں میرا اس کے ساتھ تعلق رہا ہے۔
    میں: کیا آپ نے اس کے ساتھ کبھی سیکس بھی کیا ہے؟
    صبا: (فوری بولی) نہیں۔ اس سے صرف میری دوستی رہی۔ اور باقی ایسا ویسا کچھ نہیں تھا ہمارے درمیان۔
    اسی گفتگو کے دوران میرا لن زیتون کی مالش اور اس دیسی دوائی کی وجہ سے آج کچھ زیادہ ہی بڑا لگ رہا تھا۔ اور میرا لن اس کے پیٹ کے ساتھ لگ گیا۔ صبا کو بھی محسوس ہو چکا تھا کہ میں ریڈی ہوں۔ اس نے میری بات بدلی اور کہا کہ یہ باتیں تو ہم فون پہ بھی کر سکتے ہیں۔ ابھی صرف میری اور آپ کی بات ہو گی۔ صبا کا جسم بھی میرا گرم جسم ساتھ لگنے سے گرم ہو گیا تھا۔ اور اس کی گرم سانسیں میری گردن سے ٹکرا رہی تھیں۔ میں نے اسے اپنی طرف کھینچ کے اس کے ساتھ جپھی ڈال لی۔ اور اس کے رسیلے ہونٹوں پر اپنے خشک ہونٹ رکھ دیے۔ اس کے ہونٹ مجھے انگاروں کی طرح گرم لگ رہے تھے۔ اور اس کے ممے میرے سینے کے ساتھ ٹچ تھے۔ کِس کرتے کرتے میں نے اپنی زبان اس کے منہ میں ڈال دی اور وہ تیزی سے میری زبان چوسنے لگی۔ میرا لن 90ڈگری پر آگیا تھا۔ میں نے پھر اس کی کان کی لو پر کاٹ کر اسے کِس کرنے لگا اور اس کی گردن تک آگیا۔ ٹھنڈ بہت تھی لیکن اب تو صرف گرمی گرمی ہی گرمی تھی۔ جب میں اس کی گردن کی طرف کِس کرتے نیچے گیا تو اس کی قمیض رکاوٹ بن رہی تھی۔ میں نے اس کی قمیض بھی اتار دی اور شلوار بھی اتار دی۔ اور میں اس کے پورے جسم پر اپنی زبان پھیرنے لگا اور پھر اس کے ممے کا نپل منہ میں لے کر اسے چوسنے لگا۔ اور ایک انگلی اس کی پھدی پر لگا دی۔ اور اس کے دانے کو ہلکا ہلکا چھیڑنے لگا۔صبا کو اب کافی مزا آنا سٹارٹ ہو چکا تھا اور میں اس کے دوسرے ممے پر ٹوٹ پڑا اور اب میں اس کے نپل کو ہلکا ہلکا کاٹ بھی رہا تھا۔ جس سے اس کی پھدی فُل گیلی ہو گئی تھی۔ اس کے ممے چوستے چوستے میں اس کے پیٹ کی طرف آیا اور اس کی گرم پھدی پر اپنا منہ فِٹ کردیا۔ اور اپنی زبان اس کی پھدی کے دانے پر پھیرنے لگا۔ اس کے منہ سے سی سی سی سی کی آوازیں نکلنے لگ پڑیں اور اس نے ہلکا سے نیچے ہو کر میری زبان اپنی پھدی میں لے لی۔ اور اپنی بنڈ ہلا ہلا کر میری زبان سے اپنی پھدی کو چدواتی رہی۔ 10 منٹ کے بعد اس کی پھدی سے نمکین پانی کی ایک لہر اٹھی اور سیدھی میرے منہ میں آگری۔
    میں دوبارہ اٹھ کر اس کے ہونٹوں کی کِس کرنے لگا تھوڑی دیر میں وہ پھر سے گرم ہوگئی اور میں نے اپنا لن اس کے ہاتھ میں دیتے ہوئے کہا کہ صبا اگر آپ میرے ساتھ اس کام کےلئے راضی ہو تو اسے لے سکتی ہو اگر نہیں تو پھر منہ دوسری طرف کر لو۔ میرے ہونٹوں سے ابھی یہ الفاظ نکلے ہی تھے کہ اس نے اپنے ہونٹ میرے ہونٹو ں پر رکھ دیے اور انہیں چوسنے لگی۔ اور ایک ہاتھ سے اس نے میری شلوار کا نالا کھولا اور دوسرے ہاتھ سے میرا لن پکڑ باہر نکال کر ہاتھ میں پکڑ کر سہلانے لگی اور بولی میں نے پہلے یہ کام کسی کے ساتھ نہیں کیا ۔ جب اس نے یہ بات کہی تو میں نے بھی اسے کہہ دیا کہ صبا بے فکر رہو۔ میں آپ کے ساتھ ہمیشہ کےلئے تعلق رکھنا چاہتا ہوں۔ میرا لنڈ سے اب رہا نہیں جارہا تھا اور وہ صبا کی پھدی میں جانے کو بالکل تیار تھا اور اس کی پھدی بھی فُل گیلی تھی۔ میں نے اس کی ٹانگیں اٹھائیں اور ان کے درمیان میں آ بیٹھا اور اپنے لن کی ٹوپی اس کی پھدی پر ملنے لگا۔ لیکن مجھے مزا نہیں آرہا تھا اور میں نے اپنے موبائل کی لائیٹ آن کر کے ہاتھ میں پکڑ لی۔ اس کی گلابی رسیلے ہونٹوں والی چھوٹی سی پھدی دیکھ کر میرا لن اور بے صبرا ہوگیا۔ اور میں نے اپنی ٹوپی اس کی پھدی کے سوراخ پر ٹکا دی اور اسے کہا کے میں آپ کو تکلیف نہیں دینا چاہتا اس لئے آپ خود ہی آہستہ آہستہ لیں۔آدھی ٹوپی جب اس نے اپنی پھدی میں لی تو اس کے چہرے پر مجھے تکلیف کے تھوڑے آثار نظر آئے۔ اور میں نے ہلکا سا دھکا دیتے ہوئے اپنی ساری ٹوپی اس کی چھوٹی سی پھدی کے اندر ڈال دی۔ اس کے پھدی اتنی گیلی ہونے کے باوجود مجھے ایسا لگ رہا تھا جیسے میرا تھوڑا سا بھی اور لن اندر گیا تو اس کی پھدی کے پرخچے اڑ جائیں گے۔ اور مجھے ایسا لگا کہ صبا ابھی ان ٹچ ہے۔ میں نے ہلکا سا اور دھکا دیا تو اس کی پھدی کی دیواروں کو چیرتا ہوا اندر گیا اور اس کے منہ سے درد کی وجہ سے اففففففففف کی آواز نکلی۔ میں اس کے مموں کو اپنے ہاتھوں سے مسلنے لگا اور لن کو اندر باہر کرنے لگا۔ جب وہ نارمل ہوئی تو میں نے تھوڑا اور دھکا لگا کر 5 انچ تک اندر گھسیڑ دیا۔ اس کے ساتھ ہی اس کے منہ سے آواز نکلنے ہی لگی تھی کہ میں نے اپنے ہونٹ اس کے ہونٹوں پر رکھ سارا لن اس کی پھدی میں گھسیڑ دیا اور اسے پاگلوں کی طرح کِس کرنے لگا۔ اور پھر آہستہ آہستہ میں نے اپنا لن اندر باہر کرنا سٹارٹ کیا۔ 4 منٹ گزرنے کے بعد صبا نارمل ہوگئی۔ لیکن مجھے ایسا لگ رہا تھا جیسے میں نے اپنا لن آگ والی بھٹی میں ڈال دیا ہو۔ اور میرا لن اس کی پھد ی میں ایسے جارہا تھا جیسے اس نے اپنی پھدی سے میری لن کو فُل دبایا ہوا تھا۔ میں اپنا لن ٹوپی تک باہر نکالتا اور پھر اندر گھسیڑ دیتا۔ ایسا 5 منٹ تک چلتا رہا۔ اور صبا تھک گئی میں نے اسے ایک سائیڈ پہ لٹایا اور اس کی ایک ٹانگ اٹھا کر اس کی پھدی میں دوبارہ لن گھسیڑ دیا اور اپنی پوری طاقت کے ساتھ اسے چودنے لگا۔ ابھی 3 منٹ ہی گزرے تھے کہ صبا دوبارہ فارغ ہو گئی۔
    میں نے صبا کو الٹا لیٹنے کےلئے کہا ۔ جب میں نے اس کی گول مٹول بنڈ دیکھی تھی تو میری رال ٹپکنے لگ پڑی۔ پھدی تو کمال تھی ہی لیکن بنڈ بھی کم نہیں تھی۔ پرفیکٹ بنڈ اور کمر بالکل پتلی سی۔ میں نے پیچھے سے اسکی پھدی میں دوبارہ گھسا دیا اور ساتھ ہی اسکی کمر پر کِس کرنے لگا۔ جب صبا دوبارہ گرم ہوئی تو اس بار میں جھٹکوں کا طوفان لے آیا۔ میرے جھٹکوں اس کی نرم اور گول بنڈ فُل وائبریٹ ہو رہی تھی۔ عنبر والی گولی کا پورا اثر ہو چکا تھا اور 5 منٹ بعد میں نے اسے کھڑا کر کے آگے کو جھکا دیا اور پیچھے سے دوبارہ اسے چودنے لگا اور صبا کہنے لگی کہ پلیز اب بس کردو۔ میں فُل جوش کے ساتھ اسے چودنے لگا اور فارغ ہونے کی کوشش کرنے لگا۔ لگاتار چودتے ہوئے صبا پھر سے فارغ ہوگئی لیکن میری سپیڈ 200 پہ ہی تھی اور قریب 10 منٹ بعد مجھے منی اپنے لن کی طرف آتی محسوس ہوئی اور صبا ایک دفعہ اور فارغ ہو چکی تھی۔ اور میری ساری گرم منی اسکی پھدی کھا گئی۔ اور ہم جلدی سے پھر چادر میں لیٹ گئے اور پاگلوں کی طرح ایک دوسرے کو کِس کرنے لگے۔ ابھی ہمیں بیٹھے 1 گھنٹہ ہی گزرا تھا۔ ابھی ہم کِسز میں ہی بزی تھے کہ ہم نے صبا کی سیڑھیوں پر قدموں کی آہٹ سنی۔
    [
    /size]
    Last edited by Story-Maker; 04-01-2018 at 09:25 PM.

  6. The Following 16 Users Say Thank You to MindHunterPk For This Useful Post:

    abba (04-01-2018), abkhan_70 (31-12-2017), Admin (01-01-2018), anjumshahzad (01-01-2018), ehaq14 (04-01-2018), farhan9090 (09-01-2018), God Father (11-01-2018), hananehsan (01-01-2018), Irfan1397 (01-01-2018), jerryplay100 (07-01-2018), junaidkhan00 (03-01-2018), lastzaib (31-12-2017), Lovelymale (01-01-2018), omar69in (07-01-2018), piyaamoon (01-01-2018), Story-Maker (04-01-2018)

  7. #14
    noori 555 is offline Aam log
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    21
    Thanks
    0
    Thanked 33 Times in 15 Posts
    Time Online
    12 Hours 28 Minutes 17 Seconds
    Avg. Time Online
    10 Minutes 53 Seconds
    Rep Power
    4

    Default

    بہت ہی اچھی اپڈیٹ ہے

  8. The Following User Says Thank You to noori 555 For This Useful Post:

    anjumshahzad (01-01-2018)

  9. #15
    rana arshad is offline Premium Member
    Join Date
    Mar 2016
    Age
    24
    Posts
    78
    Thanks
    1
    Thanked 82 Times in 45 Posts
    Time Online
    3 Days 8 Hours 31 Minutes 42 Seconds
    Avg. Time Online
    7 Minutes 9 Seconds
    Rep Power
    10

    Default

    short but hot

  10. The Following User Says Thank You to rana arshad For This Useful Post:

    anjumshahzad (01-01-2018)

  11. #16
    zeem8187's Avatar
    zeem8187 is offline Premium Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    London
    Posts
    531
    Thanks
    73
    Thanked 1,306 Times in 453 Posts
    Time Online
    1 Week 17 Hours 23 Minutes 50 Seconds
    Avg. Time Online
    5 Minutes 2 Seconds
    Rep Power
    63

    Default

    بہت اچھی سٹوری جا رہی ہے
    8187

  12. #17
    Irfan1397's Avatar
    Irfan1397 is offline super moderator
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sahiwal
    Posts
    7,501
    Thanks
    26,080
    Thanked 38,243 Times in 7,300 Posts
    Time Online
    1 Month 2 Weeks 3 Hours 56 Minutes 6 Seconds
    Avg. Time Online
    28 Minutes 49 Seconds
    Rep Power
    3126

    Default

    good story . agli update ka wait rahy ga .

  13. #18
    Lovelymale's Avatar
    Lovelymale is offline Premium Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Islamabad, Pakistan, Pakistan
    Age
    54
    Posts
    1,988
    Thanks
    14,214
    Thanked 6,991 Times in 1,793 Posts
    Time Online
    2 Weeks 2 Days 19 Hours 43 Minutes 41 Seconds
    Avg. Time Online
    10 Minutes 58 Seconds
    Rep Power
    1045

    Default

    Qadmon ki chaap, yeh to chappay wali situation peda hogai.

  14. #19
    shamshadx is offline Premium Member
    Join Date
    Jul 2015
    Posts
    201
    Thanks
    18
    Thanked 156 Times in 91 Posts
    Time Online
    3 Days 12 Hours 6 Minutes 26 Seconds
    Avg. Time Online
    5 Minutes 32 Seconds
    Rep Power
    24

    Default

    hot suspence..amazing
    agli episode ka intezaaarrr

  15. The Following User Says Thank You to shamshadx For This Useful Post:

    anjumshahzad (01-01-2018)

  16. #20
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    In Your Heart
    Posts
    3,489
    Thanks
    2,292
    Thanked 10,364 Times in 1,799 Posts
    Time Online
    1 Week 3 Days 3 Hours 17 Minutes 59 Seconds
    Avg. Time Online
    6 Minutes 37 Seconds
    Rep Power
    3181

    Default

    nice start dear. lage raho

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Admin For This Useful Post:

    abba (04-01-2018), abkhan_70 (01-01-2018), omar69in (07-01-2018)

Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •