Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 21

Thread: مشرقی بیوی اور مغربی راز

  1. #11
    obablee is offline Khaas log
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Lahore
    Posts
    111
    Thanks
    256
    Thanked 710 Times in 103 Posts
    Time Online
    1 Day 18 Hours 29 Minutes 49 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 5 Seconds
    Rep Power
    39

    Default

    کوشش کے باوجود میں ابھی تک اپنی چودائی کا کوئی موقع نہیں ڈھونڈہ پائی تھی۔ میں اپنی بچوں کو اپنی سابقہ اور آنے والے چودائیوں کے بارے میں نہیں بتانا چاہتی تھی۔ مجھے نہیں پتہ تھا کہ میرے دونوں بڑے بچے یعنی بیٹی اور بیٹا ابھی تک اپنے اپنے بوائے اور گرل فرینڈ کے ساتھ سیکس کرچکے تھے یا نہیں۔ میں کوئی ترکیب نہیں سوچ پائی تھی۔ کہ میں ایسا کیا کروں کہ اپنی چوت کی پیاس ایک دفعہ پھر بجھا پائوں اور کسی کو بھی کانوں کان خبر بھی نہ ہو۔ حالانکہ میں اچھی طرح جانتی تھی کہ یہاں امریکہ میں بہت سے نائٹ کلب اور بار تھے جہاں سے چودائی کے لیے کافی آسانی سے مجھے سیکس پارٹنر مل سکتا تھا۔ لیکن میں آج تک ایسی جگہوں پر کبھی نہیں گئی تھی۔ بہت سوچ بچار کے بعد میں نے آخر کار باریا نائٹ
    کلب اکیلے جانے کا فیصلہ کیا۔
    منصوبے کے تحت میں نے اپنے تمام بچوں کے سونے اور جاگنے کے تمام اوقات کو ایک دفعہ پھر چیک کیا۔ میرے تمام بچے ویک اینڈ پر تقریباً گیارہ بجے کے قریب سوتے اور اگلے دن اتوار کو دوپہر کے وقت اٹھتے تھے عام دنوں میں وہ جلد سوتے اور جلد جاگ جاتے تھے کیونکہ انہے اپنے سکول اور کالج جانا ہوتا تھا۔ چنانچہ جیسے ہی ہفتہ کی رات آئی اور رات کے بارہ بجے تو میں نے اپنے منصوبے کے تحت اپنی بیٹی کی وارڈروب سے اسکی ایک سیکسی گلابی رنگ کا شارٹ فاراک کی طرح کا لباس کا انتخاب کیا ۔ فراک صرف میرتھائی تک تھا۔ میری ٹانگیں بالکل ننگی تھیں اور میں نے گلابی ہی رنگ کی تھونگ پینٹی پہن لی۔ شارٹ فراک کا گلہ میرے پیٹ تک کھلا ہوا تھا جس میں سے گلابی رنگ کا برا سارا نظر آ رہا تھا۔ میں نے میچنگ میک اپ کیا اور گلابی ہی رنگ کا بالوں میں کیچر پہن کر پیچھے سے بال کھلے چھوڑ دیے۔ میں اپنی عمر کے حساب سے بہت چھوٹی لگ رہی تھی۔
    آخری دفعہ پھر میں نے سب کمروں کو چیک کیا اور تسلی کر لینے کے بعد خاموشی سے عقبی دروازے کو لاک لگا کر باہر نکل آئی ۔ بلاشبہ میں بہت بڑا رسک لے رہی تھی لیکن مجھے ابھی سے کافی سرور محسوس ہو رہا تھا۔ ۔۔مین روڈ تک میں پیدل چل کر آئی اور تھوڑی دیر انتظارکے بعد مجھے ٹیکسی مل گئی اور میں نے ڈرائیور کو ہمارے علاقے سے تقریباً تیس کلومیٹر دور ایک نائٹ کلب جانے کاکہا۔ تقریبا میں وہاں آدھے گھنٹے میں پہنچ گئی۔ کلب کے باہر بہت گاڑیاں کھڑی تھیں۔ لوگوں کی کافی چہل پہل نظر آرہی تھی۔
    میرے دل کی دھڑکن ایک دم سے تیز ہو گئی ۔ میں ڈر بھی رہی تھی اور عجیب سا سرور بھی محسوس کر رہی تھی ہمیشہ کی طرح۔ میں نے ہمت کرکے اپنے قدم اٹھائے اور کلب کے میں دروازے کی طرف چل پڑی ۔ دروازے کے باہر دو دراز قد لمبے چوڑے ہبشی کھڑے تھے۔ انہوں نے مجھے ایک مسکراہٹ کے ساتھ سر سے پائوں تک دیکھا اور اندر جانے دیا۔ میں جیسے ہی اندرداخل ہوئی تو دیکھا کہ وہاں بہت زیادہ رش تھا۔ بہت سے مرد و خواتین ادھر ادھر بیٹھے تھے اور ناچ رہے تھے۔ میری گھبراہٹ میں اضافہ ہو چکا تھا۔ ایسی جگہ پر میں پہلی دفعہ آئی تھی۔ اس سے پہلے صرف ٹی وی پر ہی کلب کا ماحول دیکھا تھا۔ میں بار کے پاس ایک سٹول پر جا کر بیٹھ گئی اور ایک سافٹ ڈرنک کا آرڈر دیا۔ میرا گلہ گھبراہٹ کی وجہ سے سوکھ رہا تھا۔ جیسے ہی میں نے سوفٹ ڈرنک کے گھونٹ لیے مجھے خود میں تھوڑی ہمت سی محسوس ہوئی۔
    ڈرنک ختم کر کے میں نے ادھر ادھر نگاہ دوڑائی کہ شاید کوئی مجھے میری چوت کی پیاس بھجانے والا ہی نظر آ جائے۔ اچانک میری نظریں ایک دراز قد چوڑے شانوں والے حبشی کے ساتھ ملیں۔ اس نے مجھے فوراً ایک مسکراہٹ کے ساتھ ہیلو کہا اور میری جانب بڑھنے لگا۔ میں نے گھبرا کر اسے کوئی جواب نہیں دیا۔ اتنے میں وہ میری ساتھ والی سٹول پر آکر بیٹھ گیا اور مجھے ڈرنک آفر کرنے لگا۔ میں شکریہ کہہ کر انکار کر دیا اور کہا کہ میں نے ابھی پیا ہے۔ وہ مسکرا کر کہنے لگا کہ کیا میں اس کے ساتھ ڈانس کر سکتی ہوں ۔ میں اتنے لمبے چوڑے ہبشی کو دیکھ کر سچ میں گبھرا رہی تھی۔ اور سمجھ نہیں آرہا تھا کہ کیا کہوں۔ میں اپنی چوت کی پیاس ضرور بجھانے آئی تھی لیکن حبشیوں سے مجھے بہت ڈر لگتا تھا۔ ان کے بارے میں عجیب عجیب باتیں سن رکھی تھیں۔ یہ شخص بھی پورے کا پورے دیو لگ نظر آرہا تھا۔ مجھے خاموش دیکھتے ہوئے اور میری دلچسپی کم دیکھ کر وہ اٹھ گیا۔ اس کے ماتھے پر تھوڑے سے غصے سے بل پڑ گئے۔ میں مزید گھبرا گئی ۔ میں نے فوری طور پر وہاں سے نکل جانے کے بارے میں سوچا اور کلب سے باہر آگئی۔ باہر آکر میں نے تھوڑا سا سکھ کا سانس لیا۔ مجھے لگا کہ مجھے کم ازکم یہاں اکیلے نہیں آنا چاہیے تھا۔ میں نے ٹیکسی کے لیے ادھر ادھر نگاہ دوڑا رہی تھی کہ اچانک کسی نے میرے منہ پر ہاتھ رکھ کر مجھے اپنے بازوئوں میں اٹھا لیااور ایک وین کا دروازہ کھول کر اس میں اندر پھینک دیا۔ میں گھبراہٹ سے چلا بھی نہیں پائی تھی۔ میں نے جیسے ہی اس شخص کو دیکھا تو میں میرا دل اچھل کے باہر آگیا مجھے اغوا کرنے والا وہی حبشی تھا
    Last edited by Story-Maker; 14-05-2018 at 12:45 PM.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to obablee For This Useful Post:

    abkhan_70 (03-05-2018), Irfan1397 (04-05-2018), piyaamoon (03-05-2018), shubi (04-05-2018), sweettyme (04-05-2018)

  3. #12
    Irfan1397's Avatar
    Irfan1397 is offline super moderator
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sahiwal
    Posts
    7,549
    Thanks
    26,256
    Thanked 38,368 Times in 7,339 Posts
    Time Online
    1 Month 2 Weeks 1 Day 1 Hour 58 Minutes 25 Seconds
    Avg. Time Online
    27 Minutes 54 Seconds
    Rep Power
    3130

    Default

    nice update . Mazeed ka intizar rahy ga

  4. #13
    shubi's Avatar
    shubi is offline VIP
    Join Date
    Jun 2017
    Location
    Multan, Punjab, Pakistan
    Age
    31
    Posts
    177
    Thanks
    744
    Thanked 113 Times in 77 Posts
    Time Online
    1 Day 1 Hour 16 Seconds
    Avg. Time Online
    4 Minutes 30 Seconds
    Rep Power
    19

    Default

    Geo Shair.........

  5. #14
    farhan403's Avatar
    farhan403 is offline sex ka dewan
    Join Date
    Oct 2015
    Location
    attock
    Posts
    393
    Thanks
    333
    Thanked 567 Times in 264 Posts
    Time Online
    5 Days 5 Hours 4 Minutes 44 Seconds
    Avg. Time Online
    7 Minutes 47 Seconds
    Rep Power
    45

    Default

    Itne arsay bad surf itne c update mara to lun ve nahe khara howa

  6. #15
    obablee is offline Khaas log
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Lahore
    Posts
    111
    Thanks
    256
    Thanked 710 Times in 103 Posts
    Time Online
    1 Day 18 Hours 29 Minutes 49 Seconds
    Avg. Time Online
    1 Minute 5 Seconds
    Rep Power
    39

    Default

    میرا دل بہت تیز دھڑک رہا تھا اور خوف کی وجہ سے خنکی کے باوجود پورا جسم پسنیے سے شرابور ہو گیا تھا۔ میں پھٹی پھٹی آنکھوں سے کالے حبشی کی طرف دیکھے جا رہی تھی۔ میری زبان میرا ساتھ نہیں دے رہی تھی اور میں اپنی آواز نہیں نکال پا رہی تھی۔ گو کہ میں نے ابھی تک بہت قسم کے خطرات اٹھا کر اپنی جنسی تسکین کو پایا تھا لیکن آج جو میرے ساتھ ہو رہا تھا ویسی سچوایشن کا سامنا میں نے پہلے کبھی نہیں کیا تھا۔ میں نے سن رکھا تھا کہ کالے لوگوں میں زیادہ تر جرائم پیشہ افراد ہوتے ہیں۔ شاید اسی وجہ سے ہی میں بار کے اندر کالے شخص کو دیکھ کر گھبرا گئی تھی۔ اس کالے حبشی نے مجھے اغوا کر کے میرے اندیشوں کو سچ ثابت کر دیا تھا۔
    میں نے گاڑی کی ونڈو سے باہر مدد کے لیے نظر دورائی لیکن سوائے گاڑیوں کے مجھے کچھ نظر نا آیا۔ حبشی للچائی ہوئی ہوس بھری نظروں سے میری طرف دیکھ رہا تھا۔
    میں نے ہمت کر کے اسے کہا کہ پلیز مجھے کوئی نقصان نا پہنچائے جیسا وہ کہے گا ویسا میں کروں گی۔
    کالے حبشی نے کہا کہ آج تک کسی عورت نے مجھے ریجیکٹ نہیں کیا بلکہ عورتیں مجھ سے نا صرف اپنی چودائی کرواتی ہیں بلکہ اسکے بدلے مجھے پیسے اور تحائف بھی دیتی ہیں۔ پتہ نہیں تمہیں دیکھ کرمجھے کیا ہو گیا کہ زندگی میں پہلی دفعہ میرے قدم خودبخود عورت کی طرف چل پڑے۔بلا شبہ تم ایک کمال کی سیکسی عورت ہو۔ تمہاری جسمانی خدوخال میں بلا کی کشش ہے۔ پر تم نے مجھے ردکردیا مجھے بہت افسوس ہوا اس لیے میں نے تمہارے ساتھ زبردستی کرنے کا سوچا۔
    اس نے مجھے کہا کہ مت گھبرائو۔ میں تمہیں کسی بھی قسم کا کوئی نقصان نہیں پہنچائو گا۔ بس میرے ساتھ تھوڑا تعاون کرو ۔ مجھے اپنی جسم کے مزے لینے دو میں تمہیں پورا یقین دلاتا ہوں کہ تمہیں جنت کے نظارے دیکھا دوں گا۔اس کی باتوں نے مجھے کچھ کچھ مطمئن کر دیا لیکن ابھی بھی میں تھوڑا گھبرا رہی تھی۔ اس نے مجھے بازو سے پکڑ کھڑا کیا اور کار کی اگلی سیٹ پر بیٹھنے کے لیے کہا۔ میں نے ایک دفعہ پھر گھبرا کر اس سے پوچھا کہ ہم کہاں جا رہے ہیں۔ اس نے کہا کہ وہ مجھے اپنے گھر لے کر جا رہا ہے اور مجھے خود پر بھروسہ کرنے کا کہا۔ میں نے گھبراتے ہوئے اسکے گھر کا پتہ پوچھا ۔ اسکا گھر بار کے قریب ہی تھا۔ وہ کارکی ڈرائیونگ سیٹ پر آکر بیٹھا اور گاڑی کو اسٹارٹ کیا ۔ میرا دل ابھی تک اس کالے سے مطمئن نہیں ہو پا رہا تھا۔ میں انجانے خوف میں مبتلا تھی۔ لیکن میں اسے منع نہیں کر پا رہی تھی یا شاید ڈر رہی تھی کہ کہیں وہ پھر مشتعل نا ہو جائے اور مجھے نقصان نا پہنچا دے۔ کالے نے میری جھجھک اور پر یشانی کو بھانپ لیا تھا۔ اس لیے اس نے مجھے بھروسہ کرنے کو کہا۔ میرے ساتھ کی گئی زبردستی کی معذرت کی۔ اس نے اپنا نام جیکسن بتا یا ۔ وہ گھر میں اپنی والدہ کے ساتھ اکیلا ہی رہ رہا تھا۔ یہ سن کر میں کچھ کچھ مطمئن ہو گئی ۔ جیسے ہی گاڑی اس کے گھر کے پاس پہنچی تو اس نے ایک دم سے اپنا ہاتھ زور سے گاڑی کے اسٹرئنگ پر مارا۔ اس کے گھر کے اندر لائٹیں جل رہی تھیں۔ میں نے اس سے پوچھا کہ کیا ہوا۔ اس نے بتایا کہ اس کی والدہ ابھی تک جاگ رہی ہے۔ اس نے مزید بتایا کہ اسکی والدہ بہت سخت مزاج ہے اور گھر میں اس کا حکم اور قانون چلتا ہے۔ اس نے مجھے گھر میں عورت ساتھ لانا منع کیا ہوا ہے۔ چونکہ میں ابھی بیروزگار ہوں لہذا مجھے انکے حکم کی تعمیل کرنا پڑتی ہے۔ لیکن میں ہمیشہ چھپ چھپا کر عورتوں کو اپنے کمرے میں لے جاتا ہوں جب وہ گہری نیند سو رہی ہوتی ہیں۔ ہمیں کچھ دیر یہیں رکنا ہوگا۔
    رات گہری ہو تی جا رہی تھی اور میں نے ابھی گھر واپس بھی جانا تھا۔ لہذا میں نے اس سے کہا کہ پلیز میں پھر کسی دن آجا ئوں گی آج مجھے جانے دو۔ جیکسن نے غصے میری طرف دیکھا۔ میں نے فوراً کہا کہ میں تم سے رابطہ رکھوں گی۔ مجھ پر یقین کرو۔ جیکسن توقف کے بعد بولا کہ ہم کار کے اندر ہی کاررائی کر لیتے ہیں۔ میرے جواب دینے سے پہلے ہی اس نے اپنے بڑے بڑے دونوں ہاتھوں سے میرے چہرے پکڑا اور اپنے منہ کے پاس لے جاکر مجھے کسنگ شروع کر دی۔ اس کے منہ سے شراب کی شدید بو آرہی تھی۔ میں مکمل طور پر بے بس ہو گئی تھی۔ اور وہ مسلسل میرے ہونٹوں کو چوس رہا تھا کاٹ رہا تھا اور ساتھ اپنی پوری زبان کو میرے منہ کے اندر مکمل داخل کر رہا تھا ۔ جیکنس کے ہونٹ اور زبان اوسطاً سائز میں بڑی لگ رہی تھی۔ کچھ دیر کسنگ کے بعد اس نے مجھے اٹھا کر اپنی جھولی میں اس طرح بیٹھا لیا کہ میری دونوں سڈول چھاتیاں اس کے چہرے کے سامنے آگئی ۔ میرے کھلے گلے میں سے ہی اس نے کپڑے کو ایک طرف کیا اور میرے برا کو اوپر کر کے اس میں سے میرے دونوں مموں کو باہر نکال کر سہلانا شروع کر دیا۔ جیکسن نے کہا کہ میرے دونوں ممے بہت زیادہ سیکسی ہیں۔ پھر اس نے پہلے ایک پھر دوسرے ممے کو باری باری خوب ٹائم لگا کر بشمول نپلوں کے اچھی طرح چوسا۔ کسنگ اور چھاتیاں چوسوانے کے بعد میں مکمل طور چودائی کے لیے تیار ہو چکی تھی۔ میری جنسی ہیجان ابال کھا رہا تھا۔
    جیکسن نے مجھے اٹھا کر ساتھ والی سیٹ پر بیٹھایا اور اپنی پینٹ کی زیپ اور بیلٹ کھولنے لگا۔ جیسے ہی اس نے بیٹھے بیٹھے اپنی پینٹ کو تھوڑا سا اتارا تو میں اس کے انڈر وئیر اندر بہت بڑے ابھار کو دیکھ کر حیران رہ گئی۔ جیسے ہی اس نے اپنے انڈروئیر سے اپنے لوڑے کو باہر نکالا تو وہ سپرنگ کی طرح جھٹکے سے باہر نکل کر سیدھا کھڑا ہو گیا۔ جیکسن نے مجھے اپنا لنڈ پکڑا دیا اسے چوپا لگانے کے لیے کہا۔ اس کا لنڈ کم از کم میرے آدھے بازو جتنا لمبا اور موٹا تھا۔ میں نے اتنا بڑا لنڈ آج تک اپنی پوری زندگی میں نہیں دیکھا تھا۔ اسکی ٹوپی اتنی بڑی تھی کہ بامشکل ہی میرے منہ اندر جا سکی۔ ٹوپی کے پیچھے لنڈ زیادہ موٹا تھا میں صرف اسکی ٹوپی کو ہی منہ میں لیکر بامشکل چوپ رہی تھی ۔ اسکا لنڈ اتنا موٹا تھا کہ میرے ایک ہاتھ کی مٹھی میں ہی نہیں آ رہا تھا۔ مجبوراً مجھے دونوں ہاتھو ں کو بیاکوقت استعمال کرنا پڑھ رہا تھا
    ابھی کچھ ہی وقت گذرا تھا کہ گاڑی کی ونڈو پر دستک ہوئی ۔ جیسے ہی ہم دونوں نے باہر دیکھا تو وہاں ایک کالی بوڑھی عورت کھڑی تھی۔ جیکسن اسے دیکھ کر گھبرا گیا اور اس نے فوراً اپنی پینٹ کو اوپر کر کے پہن لیا۔ میں سیدھی ہو کر بیٹھ گئی ۔ مجھے شرم محسوس ہو رہی تھی۔ میں نے آج تک جتنی بھی چودائیاں کی تھیں وہ چھپ کر یا پھر اپنا بھیس بدل کر۔ بوڑھی عورت جیکسن کی ماں تھی۔ وہ اس پر شدید غصہ ہو رہی تھی۔ اس نے جیکسن سے گاڑی کی چابی لے لی اور مجھے گاڑی سے باہر نکال دیا۔ پہلے تو میں ماں بیٹے کے جھگڑے کو دیکھتی رہی پھر میں خاموشی سے وہاں سے نکل پڑی اور مین روڈ کی طرف آگئی جہاں وہ بار موجود تھا۔ میں نے وہاں سے ٹیکسی لی اور اپنے گھر کے پاس ہی اتر گئی۔ میں احتیاط سے عقبی دروازے کے ذریعے گھر داخل ہوئی اور کپڑے بدل کر اپنے بیڈ پر آ کر لیٹ گئی۔ ہمیشہ کی طرح آج بھی گھر میں کسی کو بھی میرے باہر جانے کا پتہ نہیں چلا تھا۔
    جیکسن کا بہت بڑا لوڑا بار بار مجھے یا د آرہا تھا۔ میں سوچ رہی تھی کہ جب اتنا بڑا لوڑا چوت میں جائے گا تو کیسا محسوس ہوگا۔ شاید چوت کو ہی نا پھاڑ دے۔ میں آج ایک بہترین چودائی سے محروم ہوچکی تھی لیکن میں مایوس نہیں تھی۔
    Last edited by Story-Maker; 14-05-2018 at 12:45 PM.

  7. The Following 5 Users Say Thank You to obablee For This Useful Post:

    abkhan_70 (08-05-2018), Irfan1397 (08-05-2018), piraro (08-05-2018), shubi (17-05-2018), sweettyme (15-05-2018)

  8. #16
    piraro is offline Aam log
    Join Date
    Nov 2016
    Location
    Karachi
    Age
    33
    Posts
    24
    Thanks
    94
    Thanked 25 Times in 15 Posts
    Time Online
    2 Days 35 Minutes 30 Seconds
    Avg. Time Online
    5 Minutes 12 Seconds
    Rep Power
    5

    Default

    سر جی۔ کہانی ٹوئسٹ پر آکر تشنہ رہ گئی۔
    بہت ہی مزیدار کہانی ہے۔
    اب دھانسوں والی چدائی کا انتظار ہے۔
    امید ہے ذیادہ انتظار نہیں کرنا پڑے گا۔

  9. The Following 2 Users Say Thank You to piraro For This Useful Post:

    abkhan_70 (14-05-2018), Irfan1397 (08-05-2018)

  10. #17
    Irfan1397's Avatar
    Irfan1397 is offline super moderator
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sahiwal
    Posts
    7,549
    Thanks
    26,256
    Thanked 38,368 Times in 7,339 Posts
    Time Online
    1 Month 2 Weeks 1 Day 1 Hour 58 Minutes 25 Seconds
    Avg. Time Online
    27 Minutes 54 Seconds
    Rep Power
    3130

    Default

    very very sexy . waiting next update

  11. #18
    Story-Maker's Avatar
    Story-Maker is offline Super Moderators
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Pakistan
    Age
    24
    Posts
    4,000
    Thanks
    1,812
    Thanked 4,920 Times in 2,454 Posts
    Time Online
    1 Week 6 Days 18 Hours 22 Minutes 40 Seconds
    Avg. Time Online
    25 Minutes 3 Seconds
    Rep Power
    863

    Default

    waiting of new updates sir g

  12. The Following User Says Thank You to Story-Maker For This Useful Post:

    abkhan_70 (14-05-2018)

  13. #19
    pakdon's Avatar
    pakdon is offline Premium Member
    Join Date
    Jul 2014
    Age
    29
    Posts
    38
    Thanks
    5
    Thanked 51 Times in 23 Posts
    Time Online
    2 Days 13 Hours 54 Minutes 23 Seconds
    Avg. Time Online
    2 Minutes 37 Seconds
    Rep Power
    8

    Default

    nice sir g

  14. #20
    shubi's Avatar
    shubi is offline VIP
    Join Date
    Jun 2017
    Location
    Multan, Punjab, Pakistan
    Age
    31
    Posts
    177
    Thanks
    744
    Thanked 113 Times in 77 Posts
    Time Online
    1 Day 1 Hour 16 Seconds
    Avg. Time Online
    4 Minutes 30 Seconds
    Rep Power
    19

    Default

    Full of Suspense.


    Good Work.


    Keep Updating...

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •